Återkomsten
Sådär ja, har inte ens tittat på min blogg på flera veckor, till er självklara frustration och uppgivenhet. Den var måttligt dammig, men en sopborste håller än i dag världsklass (särskilt de från City Gross). Age of Conan var sådär, rätt kul men aldrig riktigt beroendeframkallande. Det finns inte mycket som lockar mig att fortsätta på Smexy, Herald of Xotli, Ymir. Animationerna, grafiken och ljudet är dock extremt bra för att vara ett MMORPG. Grafiken är kanske lite för bra egentligen. Mitt 8800GT blir inte särskilt belåtet när han blir tvungen att skifta emellan Age of Conan, Team Fortress 2 och Vistas bakgrundsbild. Så kunde jag ju göra med Guild Wars. *Snyft*
Guild Wars får alltså hänga med ett bra tag till, och även Roul Samatro (main) och Smexy Dexy (farmingkaraktär).

Denna Paragon från södern ska snart belönas med Obsidian armor, Chaos Gloves och ett Voltaic Spear. Gissar på att jag iallafall har råd med en eller två av sakerna med mina 714 Platinum, 30 Globs of Ectoplasm och en Ambrace of Truth. Jag är bara lite snål när det kommer till sådant.

"För i helvete! Jag är inte gjord för att vara någon jävla grindare! Sablars folk som inte kan se min riktiga potential."
Game on!