UFC 2009 Undisputed Demo

Inaktiv
UFC 2009 Undisputed Demo

Hallå gamers! Var igår hemma hos min polare och han hade laddat ner UFC 2009 Undisputed Demo till sitt Xbox. Själv är jag inte ett särskilt intresserad av fighting spel och har inte lirat ett sådant särskilt seriöst sedan Teken 3 tiden. Men jag måste faktiskt säga att jag blev mycket överraskad av spelet. Det är väldigt lätt att leva sig in i spelet och extremt lätt att lära sig, kanske lite för lätt. Vet inte ifall det kommer att finnas olika svårighetsgrader på det riktiga spelet men det borde det nästan vara för det som är lite negativt är att jag som är helt novis inom detta område av spel gener vinner nästan alla matcher jag spelade. Jag fick aldrig riktigt den känslan "Skit han spöade skiten ur mig" känslan. Grafiken är enormt bra och extra roligt är det att se när man har fått in några höger slag/sparkar i huvudet och högra huvudet är då helt sönderslaget och blöder. Man ser till och med svett dropparna! Mycket realistiskt gjort. Kontrollerna är också lätta att lära sig. Dock tar det lite tid innan man kan alla special- slag/sparkar men det kommer man väl att gör efter ett tag som man har lirat Kommer helt klart att införskaffa detta spel.

+ Grafiken mycket välgjort. Ser bra ut och allting är gjort med omsorg och kan inte hitta någon detalj som de har missta.
Spelkänslan är bra. Man får känslan av att man verkligen lever sig in i fighten och det kommer nog att bli många runder i mellan mig och polarna.

- Lite för lätt att lära sig jag som inte är särskilt insatt i denna typen av spel förlorar nästan aldrig hoppas detta fixas tills det att spelet släpps!
Skulle också vilja se lite av karriär läget men det får man väl vänta lite med bara jag som inte har tålamodet till det

Ha det så bra Harald

#blogg

1
Skriv svar