Tillbaka i Småland
Ja så har nästan en vecka i Stockholm gått. Tänk vad tiden går snabbt när man har roligt! För det har vi verkligen haft. Fika med vänner, grilla med vänner, gå på stan med vänner och skratta med vänner. Kan man ha det bättre undrar jag?!
Nästa Stockholmresa är redan bokad då det blir Rammstein i februari. Ser jag fram mot redan nu!
Både Linda och jag längtade hem till Småland igen, mycket tack vare vår lilla hund som vi lämnade kvar i "farmors" goda omvårdnad. Trots regn och ett stenskott i nya bilen som gjort av en asteroid så kom vi fram helskinnade och återsåg vårt underbara lilla monster till hund Hon blev otroligt glad och vi har pussat och kramat på henne hela kvällen.
Nu är det dags för några fler dagar i Småland och vi beger oss mot Malmö och sommarens sista semestervecka på söndag. Jag är ruskigt sugen på att plåta och ska försöka ta mig tid till det. Måste också komma igång på riktigt med redigeringen av senaste bröllopet. Det är iofs ett jobb jag ser fram mot och tycker är roligt så jag ska inte klaga
Nu är det dags för lite välförtjänt vila...bilresan var lång och tråkig och inte minst för att vi åkte TILL regnet och inte från det. Vädret verkar inte bli bättre inom en rimlig framtid och risken finns att vi spenderar sista semesterveckan mestadels inomhus. Jag som hade tänkt göra både fotoutflykter och motorcykelturer. Jag håller dock tummarna och hoppas på att vädret ska göra en kovändning och bli till det bättre.
//M