Obama har stängt min lunchlokal :(

Medlem
Obama har stängt min lunchlokal :(

Om några timmar dyker storpampen själv upp på KTH för att kolla på lite häftig miljö- & energiteknik.

Sedan ett dygn tillbaka har vi ett par hundra poliser här som springer omkring och är rädda för varenda väska, speciellt om man ställer den längre en 1 meter ifrån sig. Igår kväll stängde de den lunch/plugglokal som jag och mina studiekamrater använder så att polisen har någonstans att hänga. Där vi även brukar ha vår pub, ville nästan fråga om de var intresserade av att ha den öppen. Obama borde ju få smaka en härlig svensk Nils Oscars.

Medan jag väntar på föreläsningar får jag alltså sitta på golvet i en korridor på andra sidan campus. Inte mycket att göra här så tänkte att det var dags att skapa en egen FZ:a blogg. Får se vad som hamnar här i slutänden.

Tillbaka till ämnet så undrar jag vad ni tänker om Obamas besök. Vill han bygga robotvapen på Drottningholm? Äta surströmming? You tell me!

#blogg

Medlem
Obama har stängt min lunchlokal :(

Satt och käkade middag i går på ett hak utanför KTH, det var även 40 poliser där.

Tycker det är ganska nice annars, inte ofta det kommer hit presidenter. Han kunde ju ha rest till Estland i stället liksom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

sug min feta, Obama

Han vill nog inte så mycket, men försöker göra ett bra jobb, vilket inte är det allra lättaste i dagens värld.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Meh... själv tycker jag det hade varit grymmare om Rysslands ledare (Putin) eller Kinas ledare kom istället.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Nej, det hade inte varit speciellt "grymt" med FSB som springer omkring för att hålla Putin säker.. Jag föredrar att inte vara rädd för polis och säkerhetspersonal. ;P


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar