Medlem
Mancold

Jag är förkyld, men det värsta har varit tack och lov, det är aldrig kul att vara sjuk och än mindre att smitta hela familjen. Som tur är så har min 8-månaders son klarat det bäst av oss tre.

På mitt nuvarande jobb är det väldigt intensivt, jag har fruktansvärt mycket att göra och förra veckan och en del av denna hade jag tagit ledigt för att vi skulle hälsa på svärföräldrarna i Ö-vik, sedan blev jag som bekant förkyld, så nu har jag varit borta från jobbet i mer än en vecka. Det kommer nog att ta några veckor att jobba igen det här...

Ja just det, när jag väl är ikapp så är det julledigt i dryga två veckor... blir till att vara flitig i januari.

Det är tur att jag inte är sjuk så ofta, jag räknade till att det var drygt tre år sedan jag var så här sjuk.

Att vara sjuk med en bebis hemma är ingen dans på rosor, förr om åren kunde jag ligga i soffan och titta på film eller spela något men nu turas vi om med att ta hand om sonen. Det är i och för sig oftast jättemysigt, men ganska påfrestande när man inte har så mycket ork.

Jag hann se en intressant dokumentär om hur våra celler och vårt immunförsvar fungerar, riktigt häftigt gjord, jag rekommenderar att ni ser den!

[http://urplay.se/Produkter/175141-Cellens-sista-strid]

Mvh Viktor

#blogg

signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar