Robot vill döda allt liv i Quake Champions

Robot
Medlem

Buuu! Jag vill se Orbb!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag tänkte först TankJr...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kändes som Reinhardt från Overwatch.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag har varit så överhypad för det här ett bra tag nu, men det börjar mer och mer likna ett oclaimat barn som UT + Overwatch producerat än Quake. Fingers crossed att de inte lyckas fördärva detta.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Gnällkuk

Hmm... mja. Jag vet inte jag. Känns mindre å mindre Quake.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Okej Bane från Batman...

Medlem

Måste ändå säga att de verkligen vågar ta hero konceptet fullt ut. Det är nog viktigt ändå men kommer ställa höga krav på balanseringen. Bara att ha en karaktär som gynnas av att stå stilla i Quake är ju väldigt annorlunda. En hero som Anarki (extremt snabb och flexibel) kommer verkligen utmana hur väl en hero som detta funkar.

Medlem
Skrivet av Maguz:

Jag har varit så överhypad för det här ett bra tag nu, men det börjar mer och mer likna ett oclaimat barn som UT + Overwatch producerat än Quake. Fingers crossed att de inte lyckas fördärva detta.

Kommer finnas ett gamemode där det inte finns massa skills och skit. Som det var förr typ.
Det enda jag kommer spela iallafall.

Medlem
Skrivet av Kajlie:

Kommer finnas ett gamemode där det inte finns massa skills och skit. Som det var förr typ.
Det enda jag kommer spela iallafall.

Som tur är verkar det bli så, men faller inte det här med champion skills på läppen dör antagligen communityn och därmed också gamemodet utan och allt fortsätter som förr, med nostalgiglasögon och arga kommentarer på quakelives steamsida.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

1
Skriv svar