Lords of the Fallen 2 blir mindre ambitiöst

Robot
Lords of the Fallen 2 blir mindre ambitiöst
Medlem

Jag gillade ettan väldigt mycket faktiskt, så detta tar jag som goda nyheter! Ser fram emot tvåan.


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem
Skrivet av Slappyjam:

Jag gillade ettan väldigt mycket faktiskt, så detta tar jag som goda nyheter! Ser fram emot tvåan.

Samma här, tyckte första spelet va riktigt skoj, kanske inte lika bra som Dark Souls men ändå väldigt bra:D
Ser fram emot en 2:a

Medlem
Skrivet av Slappyjam:

Jag gillade ettan väldigt mycket faktiskt, så detta tar jag som goda nyheter! Ser fram emot tvåan.

Nu förstår jag inte, vad är det för goda nyheter att de bantat teamet, dragit ner på budgeten och minskat omfattning? Att de dessutom kickat Tomasz Gop som producerade ettan låter heller inte så positivt. För mig låter detta som man nog inte ska vara förvånad om man aldrig får se någon tvåa...

Medlem

Vad exakt är det dom är bra på? ... - förutom - att jaga branchens giganter.

Deras enda claim to fame är väl att dom lyckades göra en okej klon av Dark Souls


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av twilek:

Nu förstår jag inte, vad är det för goda nyheter att de bantat teamet, dragit ner på budgeten och minskat omfattning? Att de dessutom kickat Tomasz Gop som producerade ettan låter heller inte så positivt. För mig låter detta som man nog inte ska vara förvånad om man aldrig får se någon tvåa...

Tänker mer att det är bra att det "blir av". Kan absolut vara som du säger, kanske aldrig kommer. Men att dom bantat ner och försöker fokusera på det dom är duktiga på känns väl ändå inte helt fel?


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Inaktiv

@Anton Q: Enemy Front var väl helt okej i mitt tycke men visst: lågbudget är onekligen deras signum.

1
Skriv svar