Prince of Persia: The Forgotten Sands

Robot
Prince of Persia: The Forgotten Sands

Prinsen som aldrig verkar bli kung är tillbaka, smidigare än någonsin. Ubisoft lovar att han är mer likt den ursprungliga serien. Vi berättar om det stämmer.

#prince-of-persia-classic, #prince-of-persia-the-forgotten-sands, #ubisoft


Medlem
Prince of Persia: The Forgotten Sands

Kung av sand?
Blir att testa när det blivit billigare

Medlem

Skulle så jäkla gärna vilja testa spelet alltså.. Alltid gillat spelstilen!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Efter som spelet utspelas mellan Sands of Time och Warrior Within så kan man väl förstå att han fortfarande är prins då hans farsa fortfarande är kung.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Klarade av det igår, riktigt kul mot slutet då det blir bra mycket svårare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hmm, det här kan nog hamna på inköpslistan när det har gått ner i pris. Jag var väldigt förtjust i Sands of Time men jag gillade inte Warrior Within så om det är mer som originalet så känns det som ett intressant spel för framtiden.

Medlem

Blir ett lätt köp när priset sjunkit lite...älskar ALLA PoP spelen hittills, speciellt de 3 första så detta kommer nog falla i smaken :>

Medlem

"Samma gamla prins" Ska man byta annars? Sämsta bedömning nånsin

Medlem

Jag har spelat det ett tag nu och gillar det. Det är sant som skribenten skriver att man ofta får göra om och om vissa saker. Men det mest frustrerande i samband med det här är att man inte vet var man ska hoppa ibland, så hoppar man i graven och får göra om och om återigen för att klara det. Visst ska det vara lite klurigt men ibland är det skadat gjort. Är väl på "kapitel 20" eller något sådant. Så slutet är kvar..

Medlem

Måste spelet installeras, eller är det bara att föredra?

Skrivet av spel_15:

"Samma gamla prins" Ska man byta annars? Sämsta bedömning nånsin

Han menar väll att det är samma gamla spel innerst inne "been there done that" typ...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Alltså, kallar FZ detta "högupplöst"?
http://img443.imageshack.us/img443/1277/pope.png

Jag kallar det hyfsat komprimerat. Till den grad att det inte går att se vad som händer...

Hyfsat malplacerad kommentar, men jag var tvungen.

Edit: Jag får det till 22 pixlar i y-led.

Medlem

Är det bara till konsolerna nu? alla andra Prince spelen har ju funnits på PC med.

Medlem
Skrivet av Mortimer:

Är det bara till konsolerna nu? alla andra Prince spelen har ju funnits på PC med.

Den kommer till PC 8 juni tror jag men det e mycket roligare köra det på konsolerna

Medlem

Trailern: Fan vad "cheesy" prinsens röst är.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Wortex:

Alltså, kallar FZ detta "högupplöst"?
http://img443.imageshack.us/img443/1277/pope.png

Jag kallar det hyfsat komprimerat. Till den grad att det inte går att se vad som händer...

Hyfsat malplacerad kommentar, men jag var tvungen.

Edit: Jag får det till 22 pixlar i y-led.

Mjo, maximering tålde den inte. Men acceptabelt när man kör originalstorleken. Vilket för övrigt inte är 22p.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar