Leatherface är överlevarnas nya mardröm i Dead by Daylight

Robot
Leatherface är överlevarnas nya mardröm i Dead by Daylight
Medlem

Låter ju intressant och annorlunda.
Hoppas att det blev bättre än Jason-spelet "Friday the 13th".
Kanske köper jag den här.


signatur

autograph

Medlem

Lades inte till igår, gick att köra redan i torsdags och för de som är intresserad av spelet så går det att testa det under en begränsad tid (s.k trial) och om man gillar det så har de även sänkt priset på det.

Har visserligen inte själv spelat spelet men jag har kollat på många timmars stream från det och jag ser ett spel som mer och mer verkar försvåra det för de som spelar killer. Föga förvånande då det i varje omgång bara finns en som kan spela som en sådan medan man kan köra upp till fyra s.k survivors. Givetvis kommer de lyssna på dessa mer men om de fortsätter att göra det kan det innebära att det snart inte kommer finnas några som spelar killer alls och spelet har inte stöd för AI (kanske något som kommer senare).

Medlem

Tittar på videon och undrar lite förstrött vad sjutton folk spelar ibland.

Medlem

coolt, spelar dock inte spelet men har träffat leaterface himself på en sci fi mässa och fått autograf

Medlem

Just den här helgen går det att spela spelet gratis på Xbox One. Tips till er som vill testa det.

Man är fyra överlevare som jagas av en läskig mördare. Ett intressant co-op spel. Lite som Evolve.

KoP
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

coolt, spelar dock inte spelet men har träffat leaterface himself på en sci fi mässa och fått autograf

Självaste Gunnar Hansen? Stort! Trist att han gick bort för ett par år sen.

Medlem

Försökte spela i torsdag men spelet fastnade i laddningen två gånger så jag sket i det...

1
Skriv svar