Horizon Zero Dawn – ny trailer visar bistra vyer

Robot
Horizon Zero Dawn – ny trailer visar bistra vyer
Medlem

Varför länkar ni så sällan till originalklippen? Alltså från källan, exempelvist Playstation, Microsoft osv.

Redaktör
Ponny

@McNord: Jag kan inte tala för de andra, men jag brukar alltid göra det. I det här fallet verkar dock Sony ha tagit bort klippet ... av någon märklig anledning.


signatur

En Bamseponny av folket

Relik 📜
Skrivet av McNord:

Varför länkar ni så sällan till originalklippen? Alltså från källan, exempelvist Playstation, Microsoft osv.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

@McNord: Jag kan inte tala för de andra, men jag brukar alltid göra det. I det här fallet verkar dock Sony ha tagit bort klippet ... av någon märklig anledning.

Hittade klippet hos Sony, tog mig friheten att ändra.

Also: Väldigt taggad på det här! Gillade Horizon Zero Dawn enormt, och har haft paus sedan huvudspelet för att inte riskera tröttna.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Nice. Har precis köpt huvudspelet till PS4:an.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Originalspelet ligger i min Black Friday-önskelista.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Efter att ha avbeställt min Scorpio Edition av Xbox så får det nog bli ett PS4 när julrean sätter igång... Så sjukt sugen på just Horizon.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Lite smutsigt att de inte släpper spelet till PC
Hade varit kul att få spela, ser intressant ut av det jag sett

Medlem

bra rea på spelet nu om man har psn+.. jag har alltid svårt att stanna kvar i singelplayer spel, men detta är riktigt kul!

Medlem

Ett solitt spelhantverk. Inga misstag alls. Bra kontroller, mekanik, story, miljö och design. Ett riktigt bra spel. Topp 5 för mig i livet och nu är jag gammal.

Medlem

Inga misstag alls? Jag tror att det är väldigt relativt. Tycker att alla spel har brister och saker man kan förvänta sig att dom kan göra bättre. Men då har man ju alltid ett sug efter nya spel. Så på det sättet är det positivt. För då slipper man nöta tetris eller pong resten av livet.

Avstängd

Inga misstag sa han.
Kan tänka mig ett NG+ då detta släpps. Rusade igenom hela spelet och var inte ens på hälften av kartan

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Sjukt taggad på detta! Har 100% på grundspelet på normal och vill bara ha mer! Inte rört spelet på ett tag men det ska bli kul att komma tillbaka till alla robotar!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

1
Skriv svar