Se läckert intro från remaken av Secret of Mana

Robot
Se läckert intro från remaken av Secret of Mana
Medlem

Tänk om hela remaken kunde hålla den där nivån...!

Möjligen lite väl grov, mörk och amerikansk film-trailerig röst men mycket tjusigt och snyggt, och fin ljudbild.

Medlem

Även Xbox/nintendo switch release framöver tro??,

Medlem

Bara till Playstation? ... Uuuuuuurrrgghhhhh............... 0/10. Går tillbaka till SNES istället.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Intressant. Det kan nog bli att införskaffa.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Som någon som aldrig spelade den gamla versionen funderar jag över om jag ska hoppa på denna direkt eller börja med originalet hmm


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Som någon som aldrig spelade den gamla versionen funderar jag över om jag ska hoppa på denna direkt eller börja med originalet hmm

Ja du.. Det är inte många RPGs till SNES som åldrats så dåligt som Secret of Mana. Men är kanske ensam om den åsikten.

Gen
Medlem

:') Instantbuy!

Medlem

Synd bara att grafiken är i klass med ett fult mobilspel. Ser fulare ut än originalet, introt däremot gav riktig ståpäls!

Medlem
Skrivet av HogisGuy:

Bara till Playstation? ... Uuuuuuurrrgghhhhh............... 0/10. Går tillbaka till SNES istället.

Kommer till PC också, ligger uppe på steam redan för förbokning.

Medlem

Mitt första jrpg och ett av mina favoritspel genom tiderna. Skändat och våldtaget. De kunde väl åtminstone ha ansträngt sig med remaken kan jag tycka.

Medlem
Skrivet av russinkungen:

Mitt första jrpg och ett av mina favoritspel genom tiderna. Skändat och våldtaget. De kunde väl åtminstone ha ansträngt sig med remaken kan jag tycka.

Ja riktigt jobbigt såg det ut och lät (framför allt)!

https://www.youtube.com/watch?v=ujF9CZJyshQ

1
Skriv svar