Inaktiv
Klan Namn

hej,jag och några kompisar har länge haft en klan och ska nu byta klan namn. det ska hällst vara: .Gaming i slutet.exempel: lol.Gaming kom gärna med flera förslag!! OBS! vi lirar cs 1.6 <33333


signatur

XboX360 <3 Halo 3 FTW

Medlem

Byt till sär skriv arna.Gaming.

Panda.Gaming. Då får ni en schysst logga också.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Serriöst nick alltså...


signatur

XboX360 <3 Halo 3 FTW

Medlem

Trodde det var ett klannamn ni skulle ha?
Du menar att lol.Gaming är mer seriöst? Eller ens hela ditt inlägg är mer seriöst? "hej,jag spelar cs 1.6<<<<<<<333333333 men vi kan inte komma på ett klan namn och det ska hÄÄÄllst vara .Gaming i slutet"

Du bad om förslag, jag gav dig ett. Du får nog försöka specificera dig lite bättre i så fall.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Gissar att medelåldern i klanen ligger på runt 11år.
Därför skulle jag (om jag vore i er sits) använda ett klannamn som inte är något av följande exempel med .Gaming:
CS<33333333333333.Gaming
<3333333CS<33333333.Gaming
GAME.Gaming
Gaming.Gaming
1337.Gaming
NOOBp12.Gaming

Nej, egentligen borde ni inte ens ha en klan om ni inte kan komma på ett bra namn.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Hej alla barn nu är det lärodags, jag är farbror Greger och jag ska berätta för er hur man kommer på ett bra klannamn!

Det viktigaste när man spelar i en klan är att skapa gemenskap, så helst ska erat namn ha något som gör att ni enkelt kan skapa smeknamn som passar in med varandra, t.ex kan ni kallas S.W.A.T vilket gör att ni sedan kan heta namn som Sergeant Sam, Officer Oliver, Detective Dan eller helt enkelt något som är förknippat med polisyrket.

Om ni vill vara lite mer universala (ni kan inte vara S.W.A.T om ni är terrorister, det vore ju helt galet!) kan ni kanske tänka över namnet The Celeberities, med kändisar så som Michael Jackson, OJ Simpson, Phil Spector, R Kelly eller andra häftiga kändisar!

Är ni kanske lite mer inne på häftiga namn så ska jag nu förklara för er hur man bygger ett häftigt namn ;

Det viktigaste är Versaler, ett häftigt namn är inte komplett utan minst en versalhalt på 25%, det optimala är 50%.

Ett exempel är följande ;
ThE HeAdColLeCtErS

För att sedan göra det coolare bör ni lägga till siffror för att visa att ni verkligen är hippa.
I detta fall är det optimalt med 25% av namnet som är siffror.

exempel ;
th3 h34dc0ll3ct3rs

Något som även är väldigt inne när man skapar ett klannamn är att göra texten lite mer "ghetto" genom att bryta upp grammatiken och stavningen i ordet.
Det är som ni nog förstår helt omöjligt att mäta hur mycket man ska ändra på ordet för att det ska bli bra, men för att visa ungefär hur långt ni kan gå med att göra om ordet så tar jag vårat exempel vi haft innan ;

Teh hedcollectaz

För att verkligen visa att ni är kunniga inom "leet"-språket bör ni även använda er av tecken så som |, < och - för att göra om bokstäverna till tecken som ser ut som bokstäverna.
Än en gång visar vi genom exempel ;

T|-|e H€ac|(oll€(ter$

För maximal effekt bör alla steg jag visat användas inom skapandet av ett nytt och coolt klan-namn, för att vara extra snäll så tänker jag ge er vårat exempelnamn till er, redan färdigbakat!

[i]T3|-| h3Ad(0lL€cT4Z[/i]

Varsågod, och ta till er det råd jag har givit er för hur man skapar ett bra klan-namn, för detta är väldigt goda råd ni kan ge era barn sedan när dom växer upp och spelar cs 1.6!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Hej alla barn nu är det lärodags, jag är farbror Greger och jag ska berätta för er hur man kommer på ett bra klannamn!

Det viktigaste när man spelar i en klan är att skapa gemenskap, så helst ska erat namn ha något som gör att ni enkelt kan skapa smeknamn som passar in med varandra, t.ex kan ni kallas S.W.A.T vilket gör att ni sedan kan heta namn som Sergeant Sam, Officer Oliver, Detective Dan eller helt enkelt något som är förknippat med polisyrket.

Om ni vill vara lite mer universala (ni kan inte vara S.W.A.T om ni är terrorister, det vore ju helt galet!) kan ni kanske tänka över namnet The Celeberities, med kändisar så som Michael Jackson, OJ Simpson, Phil Spector, R Kelly eller andra häftiga kändisar!

Är ni kanske lite mer inne på häftiga namn så ska jag nu förklara för er hur man bygger ett häftigt namn ;

Det viktigaste är Versaler, ett häftigt namn är inte komplett utan minst en versalhalt på 25%, det optimala är 50%.

Ett exempel är följande ;
ThE HeAdColLeCtErS

För att sedan göra det coolare bör ni lägga till siffror för att visa att ni verkligen är hippa.
I detta fall är det optimalt med 25% av namnet som är siffror.

exempel ;
th3 h34dc0ll3ct3rs

Något som även är väldigt inne när man skapar ett klannamn är att göra texten lite mer "ghetto" genom att bryta upp grammatiken och stavningen i ordet.
Det är som ni nog förstår helt omöjligt att mäta hur mycket man ska ändra på ordet för att det ska bli bra, men för att visa ungefär hur långt ni kan gå med att göra om ordet så tar jag vårat exempel vi haft innan ;

Teh hedcollectaz

För att verkligen visa att ni är kunniga inom "leet"-språket bör ni även använda er av tecken så som |, < och - för att göra om bokstäverna till tecken som ser ut som bokstäverna.
Än en gång visar vi genom exempel ;

T|-|e H?ac|(oll?(ter$

För maximal effekt bör alla steg jag visat användas inom skapandet av ett nytt och coolt klan-namn, för att vara extra snäll så tänker jag ge er vårat exempelnamn till er, redan färdigbakat!

[i]T3|-| h3Ad(0lL?cT4Z[/i]

Varsågod, och ta till er det råd jag har givit er för hur man skapar ett bra klan-namn, för detta är väldigt goda råd ni kan ge era barn sedan när dom växer upp och spelar cs 1.6!

Schysst förklaring 8) Kanske skulle vara något i stil med: [i]T3|-| h3Ad(0lL?cT4Z.G3J_MiN[/i]

Medlem
Skrivet av R-fobia:

Schysst förklaring 8) Kanske skulle vara något i stil med: T3|-| h3Ad(0lL?cT4Z.G3J_MiN

Jomenvisst!
Kul att någon lärde sig av min förklaring


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Greger: ett av de bästa svaren jag någonsin läst.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Greger: ett av de bästa svaren jag någonsin läst.

Medlem
Skrivet av Crunchy:
Skrivet av Crawller:

Greger: ett av de bästa svaren jag någonsin läst.

Greger vet!

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Crunchy:
Skrivet av Crawller:

Greger: ett av de bästa svaren jag någonsin läst.

Greger vet!

Får en känsla av att Greger en gång i tiden var en cs nörd


signatur

Rawr

Medlem

Greger: Du får akta dig nu. Fanboi's som Crawller ska man se upp med.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Crawller:

Får en känsla av att Greger en gång i tiden var en cs nörd

Icke, jag har alltid varit en sån där förbannad casual gamer ;p


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Gissar att medelåldern i klanen ligger på runt 11år.
Därför skulle jag (om jag vore i er sits) använda ett klannamn som inte är något av följande exempel med .Gaming:
CS<33333333333333.Gaming
<3333333CS<33333333.Gaming
GAME.Gaming
Gaming.Gaming
1337.Gaming
NOOBp12.Gaming

Nej, egentligen borde ni inte ens ha en klan om ni inte kan komma på ett bra namn.

Hahaha! bra där, Shrudder


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Greger: Du får akta dig nu. Fanboi's som Crawller ska man se upp med.

varför skulle han se upp för mig?


signatur

Rawr

Inaktiv

negerfitter kom da så ska vi piska er. och nej vi är inte några jävla p12 . vi pissar på er o kallar er fisk . horungar


signatur

XboX360 <3 Halo 3 FTW

Medlem

Ojoj, det var ord och inga visor det


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av BloX2:

negerfitter kom da så ska vi piska er. och nej vi är inte några jävla p12 . vi pissar på er o kallar er fisk . horungar

Eftersom du var ute efter nytt klannamn och Gregers eminenta svar var riktigt bra kan du välja och vraka i ditt senaste inlägg.

Två av orden verkar vara riktigt passande och då menade jag inte det första ordet..


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av BloX2:

negerfitter kom da så ska vi piska er. och nej vi är inte några jävla p12 . vi pissar på er o kallar er fisk . horungar

Om du trycker på shift eller har caps lock på så skriver du med versaler.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Ojsan, vad händer här då?

Medlem
Skrivet av BloX2:

negerfitter kom da så ska vi piska er. och nej vi är inte några jävla p12 . vi pissar på er o kallar er fisk . horungar

Hahaha, killen leker tung "Negerfitter"?? Vem har sagt att vi är invandrare? Du kanske skulle ha läst forumreglerna innan du skrev det där inlägget. Onödigt


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

1
Skriv svar