99 % av alla Battlegrounds-fusk kommer från ett och samma land: Kina
@VeltroXDudE: du måste tillhöra otursgruppen.
Det klagas på fusk iånga spel men jag måste erkänna att jag och många jag.känner inte alls stöter på fusk i samma utsträckning som vissa andra.
Utan att peka ut någon men ibland känns det som att många försvarar sitt eget dåliga gamepöay eller andras bra gameplay med fusk. Många accepterar helt enkelt inte att nån annan är bättre.
Ontopic. Känns som kineserna tagit över feån ryssarna om att vara gamingvärldens hackkyckling
Det är mer fuskare än vad folk verkar tro allmänt. En smart fuskare med wallhack blir inte upptäckt och är väldigt svår att särskilja från en vanlig spelare som bara är duktig helt enkelt. Det är ju bara dom fuskarna som är riktigt tröga som är visar det uppenbart.
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
@VeltroXDudE: du måste tillhöra otursgruppen.
Det klagas på fusk iånga spel men jag måste erkänna att jag och många jag.känner inte alls stöter på fusk i samma utsträckning som vissa andra.
Utan att peka ut någon men ibland känns det som att många försvarar sitt eget dåliga gamepöay eller andras bra gameplay med fusk. Många accepterar helt enkelt inte att nån annan är bättre.
Ontopic. Känns som kineserna tagit över feån ryssarna om att vara gamingvärldens hackkyckling
Jag är verkligen ingen höjdare på spel trots att jag både spelat seriöst i en klan i AA på clanbase och spelat i många herrans år.
Det finns jätte många bra spelare i detta spel , men som någon annan skrev så dog jag rätt många gånger precis när jag hoppat ut från flygplanet och annat skumt som hände.
Jag tycker dock att det finns stor potential i detta spel trots många brister.
Men stäng ut dem för fan så resten av världen slipper lida, sluta tänk med plånboken. De får väl spela den "specialgjorda" pubg som de ska få mot varandra helt enkelt, låta oss vara ifred.
Inte för att jag spelar detta längre men blir aå less på att de aldrig gör något drastiskt när det kommer till fusk i varenda spel.
Senaste tiden har jag mött fuskare väldigt ofta. Och typ 90% av gångerna har de haft ett kinesiskt namn. Varför skulle det vara ett problem att stänga dem ute från EU servrarna? Kanske är just den bestraffning som behövs för att de ska ge fan i fusk till nästa spel? "mer accepterat att fuska i Kina"? Va i helvete liksom..