DrDisrespects comeback på Twitch slog rekord

Robot
DrDisrespects comeback på Twitch slog rekord

Första streamern som fått sin egen actiondocka?

#drdisrepect, #rekord, #twitch


Relik 📜

Jag ska vara ärlig, hade aldrig hört talas om DrDisrespect innan hypen inför ÅTERKOMSTEN började nu här i januari. Tror inte jag känt mig så utanför loopen i hela mitt liv.

Eller jo, så fort någon nämner Snapchat.

#gammal


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Geeks Gaming

Efter 30 min hade han fått 7000 nya subs och drygt 10000$ i donationer, så #gårbranu

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av emilakered:

Jag ska vara ärlig, hade aldrig hört talas om DrDisrespect innan hypen inför ÅTERKOMSTEN började nu här i januari. Tror inte jag känt mig så utanför loopen i hela mitt liv.

Eller jo, så fort någon nämner Snapchat.

#gammal

Hade missat återkomsten. Fattar inte snapchat. #gammaläräldst

Skrivet av TheMadPanda:

Efter 30 min hade han fått 7000 nya subs och drygt 10000$ i donationer, så #gårbranu

Jeebus!


signatur
Geeks Gaming

@Carl Johansson-Sundelius:
Han fick några på 500 dollar, sen en på 5000 och typ direkt efter en på 1337 dollars. Inte många som kan kalla sig the face of twitch men jo han är det allt! Få som går all in på sin roll som streamer som han gör, grymt kul att se!

Sen hjälpte det inte heller att han gick o vann sin första pubg runda för året #kännermigdåååli

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av TheMadPanda:

@Carl Johansson-Sundelius:
Han fick några på 500 dollar, sen en på 5000 och typ direkt efter en på 1337 dollars. Inte många som kan kalla sig the face of twitch men jo han är det allt! Få som går all in på sin roll som streamer som han gör, grymt kul att se!

Ja, han spelar ju i en annan liga vad det gäller produktionsvärde.


signatur
Geeks Gaming

@Carl Johansson-Sundelius: verkligen många bra klipp som höjer värdet och ger en naturlig paus. Extra kul när han började kommentera sig själv live när han var topp tre i typ sista cirkeln.

Medlem

Jag klarar verkligen inte av hans karaktär. Lämnar efter en minut varje gång jag ger honom en chans. Han är åtminstone inte lika hemsk att lyssna på när han spelar med andra, då han inte har open mic igång.

Gen
Medlem

@TheMadPanda: Vad blev totalen efter hela streamen?

I love that Guy!

Medlem

Nemas problemas! @Carl Johansson-Sundelius


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Skrikig och allmänt jobbig kille.

Geeks Gaming

@Gen: ingen aning hörde bara att han sa att han passerat 7k subs och såg ett gäng stora donationer, såg inte hela streamen...

Skägg.
10 Chambers

@DitroX: Du som ska ha tack!


signatur
Medlem
Skrivet av TheMadPanda:

@Gen: ingen aning hörde bara att han sa att han passerat 7k subs och såg ett gäng stora donationer, såg inte hela streamen...

Enligt polygon så sa DrDisRespect någon gång under streamen att han fått mer än 12k subscribers. Sedan fick han som sagt in flera höga donationer.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@DitroX: Du som ska ha tack!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Fortfarande inte okay att han (eller någon annan) är otrogen. Hoppas de valt att separera och inte fortsätta vara ihop. (En gång otrogen, alltid otrogen)
Har sett någon enstaka stream med honom, men de har inte varit i min smak.

Medlem

Det stämmer inte att han slog rekord.

Medlem
Skrivet av TheMadPanda:

@Carl Johansson-Sundelius:
Sen hjälpte det inte heller att han gick o vann sin första pubg runda för året #kännermigdåååli

Vann min första PUBG match igår på flera veckor! Ett squad game med ynka 13 kills bara dock.. MEN,jag mötte ingen fuskare, yeeha!

Medlem

Hans comeback stream var det sjukaste jag någonsinn sett! Över 15000 nya subs och lätt över 15000 dollar i donationer! Utöver det var han som väntat fantastiskt underhållande och precis så underbar jag minns honom! Way to go Doc!
Ang. otrohetsskräpet så verkar allt som om att han verkligen recommittat till de löften han ingått, och förändrat sig och sina livsvanor. Han sa att han slutat dricka alkohol och jag kopplar det direkt till förändringen iomed hans snedsteg med otrohet. Vissa hävdar att det var under Dreamhack Winter '17 som allt hände. Att de fortsätter tillsammans kan man nog skriva en hel bok om, men det är starkt.

Medlem

Vem vill se andra spela när man kan spela själv ?

Geeks Gaming

Jag missade tyvärr början på streamen och kom in när där ”bara” var lite under 200k tittare.
Var inte helt lätt att följa chatten

Skrivet av schmuttah:

Vem vill se andra spela när man kan spela själv ?

Vem säger att man alltid kan spela själv?
Tittar du på någon sport? Det är lite samma sak. Jag är inte lika bra som ”the doc” på PUBG, men finner det underhållande att titta på.

Medlem

Vad är Champions Club??

Geeks Gaming
Skrivet av OddGreen:

Vad är Champions Club??

Det är hans nya namn på "slick daddy club"

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Det är hans nya namn på "slick daddy club"

Ja, och hans nya mentalitet om jag ska tolka honom rätt... Lev livet som en Champion.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Jag missade tyvärr början på streamen och kom in när där ”bara” var lite under 200k tittare.
Var inte helt lätt att följa chatten

Vem säger att man alltid kan spela själv?
Tittar du på någon sport? Det är lite samma sak. Jag är inte lika bra som ”the doc” på PUBG, men finner det underhållande att titta på.

Jag tittar på sport, jag ser även på lite e-sport. Men att se en kille sitta och spela samtidigt som han skriker och pratar massa skit är inte speciellt underhållande. Men sedan har jag inte "hängt med" på allt nytt som kidsen håller på med idag. Kanske är första tecknet på att man börjar bli en gubbe.

Geeks Gaming
Skrivet av schmuttah:

Jag tittar på sport, jag ser även på lite e-sport. Men att se en kille sitta och spela samtidigt som han skriker och pratar massa skit är inte speciellt underhållande. Men sedan har jag inte "hängt med" på allt nytt som kidsen håller på med idag. Kanske är första tecknet på att man börjar bli en gubbe.

Nja, skulle mer vilja säga att du hittat fel streamer. Testa tex cohhcarnage eller liknande som inte är lika "over the top" som the doc (som för övrigt är en karaktär, bör tas med en stor portion humor)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Slasktratt:

Det stämmer inte att han slog rekord.

https://i.redd.it/0ii7g7quiie01.jpg

Twitch själva har erkänt Disrespects antal på 388K som det nya rekordet, med Tyler1 på 386K.


signatur
Geeks Gaming
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Twitch själva har erkänt Disrespects antal på 388K som det nya rekordet, med Tyler1 på 386K.

Jag såg det med men har inte hittat själva uttalandet. Var hittar man det?

Medlem

RAAAAUUUUL!


signatur

Nerd 4 life, yo.

12
Skriv svar