Rykte – Star Wars-licensen kan gå till Ubisoft eller Activision

Medlem
Skrivet av omgponies:

Hade varit coolt om någon halvstor publisher fått licensen, typ THQ Nordic eller Focus.

Eller Paradox Interactive, kanske vi hade fått ett Grand Strategy Star Wars-spel.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag är glad att uppståndelsen lett någonstans, battlefront 2 måste gå dåligt tycker mig sett det på rea i flera månader.
Är även glad att ea tappar sitt monopol.
Men att langa vidare ett "monopol", disney, vad tänker ni med.

Om det är några som egentligen ska ha monopolet så är det rockstar games.
Men helst hade man ju sett att alla som vill, får utveckla.

Gärna en uppsjö med indie titlar med starwars, och större från andra.
Släpp tillbaka the good old days, var ju massor olika som gjorde star wars spel, vissa asbra, vissa mindre bra.

Oh där stendog StarWars för mig. Tacka gud ÄNTLIGEN ! kanske man ska säga.

Har varit så jävla jobbigt på senaste. Ville verkligen gilla Star Wars, Försökte gilla BattleFront1 gick åt helvete på g av både det ena och det andra, Tröttna på spelet på 1v

Testa Battlefront 2, Spela singleplayer som va *meh* på sin högsta grad och MP som jag spelade 2 matcher av innan jag avinstallera spelet och aldrig tittat tebax på det.

Testa Star Wars MMO,et och fastnade aldrig what so ever, Hypade upp mig över nya StarWars filmen som va rent skit och total förnedring av Star Wars namnet (imo)

Så att Star Wars nu går till Activision som gör CoD ( Suck ) elr Ubi$$$$$haft eventuellt är spiken i kistan för mig. Inget jag suckar över, Tvärt om. Äntligen når Star Wars namnet situationen av DÖD HÄST och kommer nu bli sparkad på av Activision elr Ubisoft tills det inte finns något kvar som dom har gjort med flera andra namn.

RIP STAR WARS. i had some really nice memories with you.

Medlem
Skrivet av Yang_Unchained:

Oh där stendog StarWars för mig. Tacka gud ÄNTLIGEN ! kanske man ska säga.

Har varit så jävla jobbigt på senaste. Ville verkligen gilla Star Wars, Försökte gilla BattleFront1 gick åt helvete på g av både det ena och det andra, Tröttna på spelet på 1v

Testa Battlefront 2, Spela singleplayer som va *meh* på sin högsta grad och MP som jag spelade 2 matcher av innan jag avinstallera spelet och aldrig tittat tebax på det.

Testa Star Wars MMO,et och fastnade aldrig what so ever, Hypade upp mig över nya StarWars filmen som va rent skit och total förnedring av Star Wars namnet (imo)

Så att Star Wars nu går till Activision som gör CoD ( Suck ) elr Ubi$$$$$haft eventuellt är spiken i kistan för mig. Inget jag suckar över, Tvärt om. Äntligen når Star Wars namnet situationen av DÖD HÄST och kommer nu bli sparkad på av Activision elr Ubisoft tills det inte finns något kvar som dom har gjort med flera andra namn.

RIP STAR WARS. i had some really nice memories with you.

Star Wars dog i mina ögon när DIsney köpte rättigheterna och mördade Expanded Universe and shit .... och de nya filmerna är kassa som fan ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

123
Skriv svar