En miljon Kingdom Come: Deliverance har redan sålts

Inaktiv

@Deliverans: PC såklart. Om du inte är begåvad med en Xbox One X

Avstängd
Skrivet av anon_81726:

@Deliverans: PC såklart. Om du inte är begåvad med en Xbox One X

Tyvärr inte. Verkar vara en mäktig maskin, men min plånbok hatar mig redan.
PS4 Pro + 4K TV är en fin setup, men KCD är ett speciellt spel, vill verkligen ha den bästa möjliga upplevelsen. Har inga problem med att köpa det på Steam också. Var nära att funda dem med 50€ för ett år sedan men glömde bara bort det, sen när releasen började närma sig så sket jag bara i det. Det är dock mycket bra poster i detta forum! Verkar inte alls vara så många gamebreakers. Jag menar Skyrim som är patchat till döds och släppt typ 10 ggr har ju fortfarande bugs.

Medlem

@Deliverans: precis lämnat nameless och har ungefär samma speltid. Men musten gick fan lite ur mig när jag kom till Arx är överlevlad också så utmaningen är lite borta tyvärr. Ska lätt köra till slutet iaf. Tack till er andra för kommentarerna. Blir nog ett köp när barnsjukdomarna är fixade.

Avstängd
Skrivet av powerbuoy:

@Deliverans: precis lämnat nameless och har ungefär samma speltid. Men musten gick fan lite ur mig när jag kom till Arx är överlevlad också så utmaningen är lite borta tyvärr. Ska lätt köra till slutet iaf. Tack till er andra för kommentarerna. Blir nog ett köp när barnsjukdomarna är fixade.

Spelar du med handkontroll eller mus/tgb? DoS2 alltså.

Medlem
Skrivet av verm1n:

Men lyckligtvis träder vi, hjälten fram, och ger en sån brs berättelse varför även prästefolk behöver roa sig ibland som alla människor. Vilket gör att prästen förlåts och blir , troligen, vår vän för livet.

Jag lyckades klanta till talet så folket blev besvikna och gick ut ur kyrkan, samtidigt som prästen blev jätteförbannad på mig dvs Henry

12
Skriv svar