Gillar du musiken i Captain Spirit? Här är 5 Sufjan Stevens-låtar som är minst lika bra

Robot
Gillar du musiken i Captain Spirit? Här är 5 Sufjan Stevens-låtar som är minst lika bra

Fira släppet av gratisspelet med skönsång och melodiska arrengemang.

#captain-spirit, #dontnod, #gratisspel, #sufjan-stevens


FM-guru
F.d. Sisyr

Ogillade musiken i Captain Spirit. Fight me!

Medlem

@Sisyr: Say whaaat?! xD Jag älskade musiken personligen. Älskar hela upplevelsen. Ogillar normalt sett denna typ av spel men stämningen, musiken och storyn omvände mig. Blödig som jag är kunde jag inte hålla tårarna borta heller. Gillar när spel tar upp svåra ämnen och får mig att känna något. De sista sekunderna fick mig att rysa De har helt klart övertygat mig om att köpa LS 2 vid release. Får jag inte veta mer om Chris och hans pappa blir jag rejält besviken dock.

Medlem

Ingen tvekan om att han är bra men inte min musiksmak, ge mig rock, helst -70 och -80 talet.

Edit: Om ni som jag gillar rock från -70 och -80 talet kan jag tipsa om en radio station i England, Planet Rock. Bara den saken att de har Alice Cooper som radio dj (sena kvällar och nätter). https://www.planetrock.com
Krävs VPN eftersom Storbritannien har en lag om att de inte får sända reklamradio utanför landsgränsen utan att betala en väldigt dyr lisens.

Skägg.
10 Chambers

Om du gillar Sufjan fick jag tips om denna händiga flowchart över hans musik via Twitter.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Hahaha härligt flowchart, och dessutom användbart.

Medlem

Sufjan är en av mina absoluta favoriter. Låten Mercury från skivan Planetarium är magisk. Rekommenderar även For the widows in paradis, for the fatherless in Ypsilanti och Wayne Gacy, Jr. Magisk musik.

1
Skriv svar