Omröstning – Vilket spel är hetast i höst?

Robot
Omröstning – Vilket spel är hetast i höst?

Där sommaren slutar tar spelhösten vid. Vad ser du mest fram emot?

#bfv, #fz, #rdr2, #spelhösten-2018, #tomb-raider


Medlem

Personligen så är det Monster Hunter: World till PC som jag ser mest fram emot. Call of Duty: Black Ops 4 är förvånansvärt spännande också på något vis men det är nog mest nyfikenhet än hajp.

Divinity Original Sin II: Definitive Edition låter också sjukt spännande som keffkebab påpekade! Visste inte att det skulle ske till hösten!

Medlem

Trots att man spelat det i evigheter nu så blir det alltid kul att spela en månad eller två när en ny expansion kommer, så varför är inte World of Warcraft: Battle for Azeroth med?

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Flygplanet:

Trots att man spelat det i evigheter nu så blir det alltid kul att spela en månad eller två när en ny expansion kommer, så varför är inte World of Warcraft: Battle for Azeroth med?

Var kanske lite snäv i urvalet, men BfA släpps i augusti. Kul för oss som ser fram emot det!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Gurra för tusan... Hur kan du glömma Spider-Man, Hitman 2 och Assassin's Creed: Odyssey i omröstningen?..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av CARTMAN:

Gurra för tusan... Hur kan du glömma Spider-Man, Hitman 2 och Assassin's Creed: Odyssey i omröstningen?..

Bwaaaah! Säg inget till Calle medan jag uppdaterar nyheten.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Two Point Hospital!

Medlem

Var länge sedan jag såg fram emot ett spel lika mycket som för Odyssey. Blir även riktigt trevligt att återvända till Spyro efter ett år av Crash-spelande.

KoP
Medlem

RDR 2 såklart.

Medlem

Fallout 76? "Höst är i det tempererade klimatet en av de fyra årstiderna, på norra halvklotet under månaderna september, oktober och november."

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Witchfinder: Jag avgår.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Spider-Man av Insomniac Games och självklart RDR2!

Medlem
Skrivet av werik:

Two Point Hospital!

Jaaa!!!

Skjuta möss samt se till att alla spyor torkas upp och att växterna vattnas....

Avstängd

Fifa såklart, vad fan är det med er som röstar på andra spel.....


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Hade säkert också Röstat RDR2 om jag någonsin hade spelat det första. Röstade på AC: Oddysey istället. Fast Shadow of the tomb raider är man ju rätt så taggad på det med. Och BF5.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Niet!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av werik:

Two Point Hospital!

Exakt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Spelat Destiny 2 varje dag sedan det släpptes. Så att lägga min röst på D2 Forsaken är givet

Ingenting på den listan. De enda höst-titlar som är intressanta i mina ögon är:

Pathfinder Kingmaker
The Last Night
Depth of Extincion
Imperator Rome
State of Mind
Call of Cthulhu

Medlem

För mig är det Battlefield V som är det stora i höst. Ska bli roligt att bege sig ut på WWII slagfältet igen efter alla dessa år.

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Spider-Man av Insomniac Games och självklart RDR2!

Håller med dig. Båda två är sjukt intressanta!


signatur

I drank what?

Medlem

Jag är inte jättesugen på något spel, men jag har spelat mycket både Destiny 2 och AC: Origins på sistone så Forsaken och Odyssey känns båda som stabila nästa delar/expansioner i respektive serie.

Sedan har vi ju RDR2. Jag älskade första spelet och mer eller mindre allting som Rockstar gör, så det lär ju bli bra. Men eftersom jag inte har sett någonting från spelet och ingen av de trailers som släppts har hypat upp mig särskilt mycket så är jag inte särskilt pepp än. Eftersom det inte är utannonserat till PC (än?) och jag precis gav bort min PS4:a till lillsyrran, så bryr jag mig ännu mindre om det för tillfället. Kom till PC och visa upp lite kul gameplay - då kan vi börja snacka galen hype.

Medlem

RDR2


signatur

Meep!

Medlem

765 pers har röstat än så länge och bara 15 av dessa röstade på Destiny och COD heh.. Underbart.

RDR 2 <3


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

World of Warcraft: Battle for Azeroth

1
Skriv svar