9 minuter gameplay från nya Tomb Raider
Tycker att animationerna ser lite stela ut? Någonting är "off" men kan inte riktigt sätta mitt finger påt.
Kan tyvärr vara att det inte är samma studio som leder sista delen,vilket är så jäkla dumt.
Varför är det så extremt mörkt? Mitt på dagen? Skuggorna pch vissa ställen är helt kolsvarta. Inte realistiskt tycker jag.
Detta är varför man skaffar spel till PC så man kan stänga av dåliga effecter som Ambient Occlusion och annat skit som t.ex Motion Blur och Dept Of Field.
Den som vet vet.
Inte helt glad jag heller. Det känns som om de försöker förlänga "upplevelsen" med att lägga till NPC:er och tråkiga SQ som inte tillför mycket. Det är ju inte TW3 vi pratar om här. Det känns mer som Tomb Raider - Far Cry Edition än något annat.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
som en person som kan lite parkour och kroppens fysik och kraft blir jag förbannad när folk hoppar i spel ifrån sjuka höjder och inte gör basala saker som rullar för att dämpa kraften i benen.
det är typ a och o och det borde ju utvecklarna här veta eller?
ex när hon landade i slutet emot ingången eller hoppet ifrån repet andra gången.
det är spel i get it men sådana hära småsaker är väldigt lätta att lägga in i spel endå har dom skippat dom? förstår icke :S
Jag är ändå positivt inställd. Jag tror det kan bli kul. Jag saknar dock gamla Tomb Raider. När rebooten från 2013 kom så trodde jag vi skulle nå en bit med tre spel in, men tyvärr så verkar det som utvecklarna, oavsett vilka, vill använda sig utav samma motor från 2013 med minimal förändring.
Kan tyvärr vara att det inte är samma studio som leder sista delen,vilket är så jäkla dumt.
Men det är ju Crystal Dynamics och Eidos Montreal som utvecklat detta också eller har jag missat något?
Nothing is Power without Control
Men det är ju Crystal Dynamics och Eidos Montreal som utvecklat detta också eller har jag missat något?
ja fast de har bytt plats, ROTTR så var CR utvecklare och EM stödde dem med input och smakråd. De kanske hjälpte till med busywork med, men nu så är det tvärtom istället så EM styr och CR kommer med smakråd