Flera tvingas lämna Codemasters efter floppen med Onrush

Robot
Flera tvingas lämna Codemasters efter floppen med Onrush
Medlem

Trist. Såg Digital Foundries making of. Väldigt ambitiöst med hemmasnickrad motor med säsonger och väder och hela baletten. Dock förstår jag att intresset varit svalt iom att det känns ganska nichad genre.

Medlem

Tror det skulle gått bättre om dom hade haft lite mer fokus på EN genre och kanske gjort det F2P på PC i första hand, sedan konsoller. (har det ens hunnit komma till pc, eller slopade dom det?)

Som det blev vart det typ:
1. Hey, vi gör ett racingspel gubbar!
2. -K, men duuu, MOBAs e ju "down with the Kidz".. vi slänger in lite klasser med abilities o så.
3. Yoo, men Rollderby e ballt, vi slänger in lite sånt också.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Visste inte ens att spelet släppts Finns det till PC?

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Visste inte ens att spelet släppts Finns det till PC?

Nej och ännu en anledning att det floppade! andra är ju korkade design val som inte borde va i ett racing spel(inte änns Arcade)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Jag tyckte spelet verkade kunna bli riktigt bra i de första trailers/teasers manb fick se, men det jag såg senare och gameplay fick mig bara att undra vad de tänkte på när de kokade ihop denna soppa.

Medlem

Jag måste ha levt under en sten eller något. Jag har aldrig ens hört talas om spelet...

Medlem

Det är de som arbetar på marknadsföringsenheten på Codemasters som borde få kicken. Jag kände till spelet, men inte mer än så, och jag hade ingen aning om att det hade släppts än. Vad man kan döma av betyg så har ju spelet fått väldigt bra betyg.

Medlem

Aldrig hört talas om det tidigare, konstigt att det inte släpptes även på PC.

Medlem

Utvecklarna borde gått i konken 2009 efter operation flashpoint, gud vilken gräslig besvikelse. Tacka bohemia original serien.

Medlem

Hade kunna bli något av det om det var free to play med fortsatt utveckling, de har säkert tänkt i de banorna mer än en gång men inte vågat satsa på det och detta är resultatet.

Jag har personligen noll intresse av spelet efter jag såg gameplay för någon månad sedan men jag hade testat det ändå om det var free to play.

1
Skriv svar