Hands-on - Rage 2 är ett litet våldstivoli
Våldsjonglering, köttfyrverkerier och fler färger än fyra nyanser av brunt - vi har spelet Avalanche Studios fortsättning på Rage.
#avalanche-studios, #id-software, #rage-2
Gillar att det inte är någon HUD. Spelet påminner en del om bland annat Borderlands där allt blir en enda röra med ikoner och annat(enligt mig) som hela tiden känns som det är i vägen. Får hålla tummarna att de behåller detta som jag fick se gameplay av.
Ett fps som tilltalar mig rätt mycket utöver det DOOM Eternal.
Gillar att det inte är någon HUD. Spelet påminner en del om bland annat Borderlands där allt blir en enda röra med ikoner och annat(enligt mig) som hela tiden känns som det är i vägen. Får hålla tummarna att de behåller detta som jag fick se gameplay av.
Ett fps som tilltalar mig rätt mycket utöver det DOOM Eternal.
Klippen är tagna från b-roll, spelet har HUD och det var lite oklart om den gick att stänga av.
@Carl Johansson-Sundelius: Då hänger jag med, tack!
Vi fick samma rullar, men strikta order om att de inte fick läggas upp i sin helhet
Vi fick samma rullar, men strikta order om att de inte fick läggas upp i sin helhet
Raderade inlägget xD
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Raderade inlägget xD
Det hade du inte behövt göra
Jag blev mest förvånad över att "Rage 2" ser ut som "Rage"
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Längtar. Hade höga förhoppningar på första spelet, vilket blev lite bajs p.g.a. slutet och det tunna i det, man trodde spelet skulle vara större när de hade arbetat på det i många år, men tydligen var det MEGA textures som tog all tid, "Wow". Detta spelet kom som en överraskning dock, och verkar vara större och ha mer attityd. Ser kanon ut. Eftersom spelet varken är Cod eller Fortnite så kan man förstå varför det inte är så många som pratar om det.
Avalance motor passar mycket bättre för RAGE än vad Ids egna tech gör.
Verkligen!
Såg nu att första Rage finns på Greenmangaming för ynka £1
Värt att plocka upp och lägga ner tid på eller lika bra att skippa?
Det har ett par riktigt bra uppdrag, men tveksamt om det är värt tiden (snarare än pengarna). Vet heller inte riktigt hur det har åldrats.