Dags igen – det ryktas om Star Wars: Knights of the Old Republic

Robot
Dags igen – det ryktas om Star Wars: Knights of the Old Republic
NuZ
Testpilot

Skulle def. Vilja ha ett nytt KOTOR


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Nytt kotor. Men inte en remake som gör det till ett action plattforms spel likt Fallen order.

Medlem

Det enda dom får göra är att ge spelet ett ansiktslyft.
Helst så borde dom hålla sina tassar borta från spelet


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Alla dessa nyheter där man få ta fram saltkaret, fått njursten denna vecka!😂

Det här är skitkul, hoppas ass det stämmer.
När går EAs kontrakt ut?

Medlem

"Om du får välja ett Star Wars-spel det skulle göras remake på, vilket väljer du då?"

Svårt val, men tror nog jag skulle välja Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag som först tänkte på MMORPG:et blev lite besviken. Men kul för er som gillade KTOR.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Inga remakes för min del, nya fräscha bra star wars spel däremot skulle sitta fint.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skrivet av Gregerory:

Alla dessa nyheter där man få ta fram saltkaret, fått njursten denna vecka!😂

Det här är skitkul, hoppas ass det stämmer.
När går EAs kontrakt ut?

Deras Licens går ut om ca 3 år. ^.^

Medlem

Snyft... kan de inte låta gamla favoriter vila i frid? Har noll förtroende för att de skulle kunna göra gamla fina KOTOR rättvisa.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

En remake av KoToR hade suttit fint. Berättelsen är fantastisk, men gameplay har inte åldrats jätteväl direkt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Skulle skrikgråta av lycka, KoToR är det bästa som finns i Star Wars-universumet, efter det är det Darth Bane¨-storyn, jag hoppas verkligen att det blir en remake då storyn och universumet är fantastiska.

Medlem

Det dyker upp rykten om remakes lite då och då, speciellt för spel som Kotor och Mass Effect, kanske är det så att den otroliga succén för Resident Evil 2 har fått utvecklarna (läs cheferna) att få upp ögonen för en potentiell kassako.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Skulle inte förvåna mig om det blir re-imagined och vi inte får ett rpg utan ett action likt Fallen Order baserat på storyn i 1 & 2.
"RPG's don't sell enough. Kids today want action" osv...

Medlem

Hade gärna sett en remake på båda Kotor-spelen, får gärna vara ett lite mer actioninriktat stridssystem för min del men vill ha kvar storyn och dialogerna. Man vill ju vandra runt bland olika mysiga star wars-settlements och prata med lokalbefolkningen och flasha lite med sin ljussabel.

Medlem

Jag hade JÄTTEGÄRNA sett remakes/remasters av Tie Fighter, Dark Forces I och II och KOTOR spelen.


signatur

I drank what?

Medlem

Nytt Yoda Stories!! kom igen??? ingen?? nähä.....

vi känner alla till att nintendo vill ha pengar enbart..kommer bli nyt med baby joda då han drar in stålar


signatur

New life, New hope

Skrivet av kalle.lindestrom:

vi känner alla till att nintendo vill ha pengar enbart..kommer bli nyt med baby joda då han drar in stålar

Nintendo?

Förresten, vad vill företag ha utöver pengar?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Dunder:

En remake av KoToR hade suttit fint. Berättelsen är fantastisk, men gameplay har inte åldrats jätteväl direkt.

Spelar igenom det just nu och kan bara hålla med. Det är fullt spelbart men både gameplay och UI hade behövt en rejäl uppdatering inför en potentiell remake.

Medlem

Väldigt gärna en komplett remake av spelet då jag missade dessa 2 spel back in the day. De är för gamla idag för min smak så ett grafik lyft o hel overhaul av gameplay skulle vara guld så man får se... what`s all the fuzz is about.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag hoppas på en remake av orginalet om dom gör ett nytt kommer turbaserade strider försvinna från spelet garanterat, och det är en av anledningarna jag älskar spelen.

Medlem

Jag vet inte om jag ens litar på att Bioware kan göra ett bra spel om de så har facit framför sig... Så hur det än blir så är jag skeptisk.

Medlem

Finns redan en fortsättning på kotor och det är mmot swtor Otroligt kul att köra singelplayer och har fortsättning på kotor storyn med Revan inblandad osv

Medlem

Har ganska precis spelat om Kotor 1 & 2. Så bra spel, så tar gärna en officiell trea😊


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Vad det än blir se till att det kommer till Switch!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Medlem
Skrivet av scirocco:

Jag hoppas på en remake av orginalet om dom gör ett nytt kommer turbaserade strider försvinna från spelet garanterat, och det är en av anledningarna jag älskar spelen.

Nej, fan är det turordiningsbaserade strider. Det visste jag inte. Gillar inte sånt så personligen, de får de väldigt gärna ta bort det i en remake.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag vill ha nytt Tie Fighter


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
123
Skriv svar