Dags igen – det ryktas om Star Wars: Knights of the Old Republic
Alla dessa nyheter där man få ta fram saltkaret, fått njursten denna vecka!😂
Det här är skitkul, hoppas ass det stämmer.
När går EAs kontrakt ut?
Deras Licens går ut om ca 3 år. ^.^
Snyft... kan de inte låta gamla favoriter vila i frid? Har noll förtroende för att de skulle kunna göra gamla fina KOTOR rättvisa.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
En remake av KoToR hade suttit fint. Berättelsen är fantastisk, men gameplay har inte åldrats jätteväl direkt.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Det dyker upp rykten om remakes lite då och då, speciellt för spel som Kotor och Mass Effect, kanske är det så att den otroliga succén för Resident Evil 2 har fått utvecklarna (läs cheferna) att få upp ögonen för en potentiell kassako.
If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.
Hade gärna sett en remake på båda Kotor-spelen, får gärna vara ett lite mer actioninriktat stridssystem för min del men vill ha kvar storyn och dialogerna. Man vill ju vandra runt bland olika mysiga star wars-settlements och prata med lokalbefolkningen och flasha lite med sin ljussabel.
Nytt Yoda Stories!! kom igen??? ingen?? nähä.....
vi känner alla till att nintendo vill ha pengar enbart..kommer bli nyt med baby joda då han drar in stålar
Nintendo?
Förresten, vad vill företag ha utöver pengar?
Viam inveniam aut faciam
En remake av KoToR hade suttit fint. Berättelsen är fantastisk, men gameplay har inte åldrats jätteväl direkt.
Spelar igenom det just nu och kan bara hålla med. Det är fullt spelbart men både gameplay och UI hade behövt en rejäl uppdatering inför en potentiell remake.
Väldigt gärna en komplett remake av spelet då jag missade dessa 2 spel back in the day. De är för gamla idag för min smak så ett grafik lyft o hel overhaul av gameplay skulle vara guld så man får se... what`s all the fuzz is about.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Ett nytt KOTOR or riot.
Jag hoppas på en remake av orginalet om dom gör ett nytt kommer turbaserade strider försvinna från spelet garanterat, och det är en av anledningarna jag älskar spelen.
Nej, fan är det turordiningsbaserade strider. Det visste jag inte. Gillar inte sånt så personligen, de får de väldigt gärna ta bort det i en remake.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||