Omröstning: hetaste spelsläppet mars 2020

Medlem

Blir förmodligen bara nya Poe Leaguen i Mars för min del sen hoppa in i andra spel när ruset har börjat lugna ner sig lite i Poe

Medlem

Toight like a tojger mellan Half-Life och Doom.

Medlem

Sjukt hype för Doom. Älskade förra


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ori så klart. Men även Bleeding Edge ska bli skoj att lira.

Gnällkuk

Kluven, jag är ju mest nyfiken på Alyx men har samtidigt inga planer på att skaffa ett VR-headset inom snar framtid så röstade på Doom som jag ser fram emot och kommer att spela.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Inget för min del heller. Sparar pengarna till nästa månad och Final Fantasy VII-remaken.

Medlem

Lätt half life. Kommer bli epic.

Medlem
Skrivet av Rasmous:

För min del är det Animal Crossing. Förhandsbokat, förladdat och redo!

ett switch spel? haha gulligt för min del doom eternal!

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Kluven, jag är ju mest nyfiken på Alyx men har samtidigt inga planer på att skaffa ett VR-headset inom snar framtid så röstade på Doom som jag ser fram emot och kommer att spela.

Samma här. Också kluven. Har inget VR headset men första Half-Life på väldigt många år så röstade på det spelet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Bannerlord! Dock Early Access, blir att avvakta någon dag för att se vad folk säger om spelets skick och köra Risk of Rain 2 istället då artefact-patchen kommer samma dag.

FM-guru
F.d. Sisyr

Tyckte Doom från 2016 var fantastiskt, men snudd på alla ändringar jag sett/läst om i Doom Eternal är i mina ögon till det sämre. Tyvärr är jag därför inte alls hypad.

Övriga spel på listan hade jag aldrig något intresse för till att börja med. Eller ja, Ori någon gång i framtiden då - ettan ligger fortfarande och samlar damm i min backlog...

Däremot är jag som så många andra här sugen på Bannerlord. Priset känns dock jäkligt saftigt för ett kraftigt försenat AA-spel som dessutom släpps som early access, så om jag skaffar det än får vi se. Om folk är nöjda med spelet blir det nog ett köp.

Skribent

Förhållandevis många verkar se fram emot Half Life: Alyx, trots att VR har relativt liten användbarbas jämfört med spel som Doom.

Det ska hur som helst bli riktigt intressant att få uppleva City 17 i VR.

12
Skriv svar