Marvel's Avengers premiärvisar co-op klockan 19:00
Nej tack! Ser inte alls bra ut faktiskt. Stela animationer, för mycket härjande osv. Spiderman var faktiskt väldigt bra så smått besviken
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Var halv-pepp på det här tills nu. Ska inte måla fan på väggen än när det fortfarande är långt kvar till release men kom igen! Olikfärgade robotar är inte det roligaste motstånd ur marveluniversumet jag kan tänka mig och det såg inte direkt följsamt ut när thor slogs och flög. Stängde av 45 minuter in i filmen, hoppas nån informerar mig om det blev bättre efteråt 🙂
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Enda jag ogillar med det är ryktena om att man ska betala extra pengar för att låsa upp olika nya game-modes och liknande.
Låter väl inte helt orimligt. Finns bra med mjölkningspotential med DLC med nya hjältar också.
Enda jag ogillar med det är ryktena om att man ska betala extra pengar för att låsa upp olika nya game-modes och liknande.
Kollade du verkligen på streamen, eller är detta bara lösa rykten från 3:e part?
På streamen sa dom nämligen följande:
We will be adding new heroes, new regions and new stories. All at NO ADDITIONAL COST!
Life's a giant party, and I'm not invited...