DrDisrespect har börjat streama igen – på Youtube

Robot
DrDisrespect har börjat streama igen – på Youtube

Men detaljerna om hans Twitch-avstängning lyser med sin frånvaro.

#Drdisrespect, #nyhetstips


Medlem
Inaktiv

Buuu tycker illa om honom på flera plan. Både karaktären och personen är kass

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Buuu tycker illa om honom på flera plan. Både karaktären och personen är kass

tyvärr är kompetens attraktivt ¯\_(ツ)_/¯

Medlem

25 timmar stream? Vad i helv...

Det som är lite sjukt är att folk slänger pengar på honom t.ex. såg någon ge honom 500 dollar igår, när han redan är en miljonär. Nu menar jag inte att han inte förtjänar det men det är bara något jag tyckte var konstigt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

25 timmar stream? Vad i helv...

Det som är lite sjukt är att folk slänger pengar på honom t.ex. såg någon ge honom 500 dollar igår, när han redan är en miljonär. Nu menar jag inte att han inte förtjänar det men det är bara något jag tyckte var konstigt.

25h? Frågan är hur jag kunde missa den helt och hållet fast jag tillbringar mycket tid på Youtube? Sökte t.o.m. på hans kanal runt 00:00 inatt och då fanns det ingen stream.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_119148:

Buuu tycker illa om honom på flera plan. Både karaktären och personen är kass

Vad har han sagt utanför rollen som "Doc" som gör att du ogillar honom? Har han ens någon närvaro på internet, utöver ett inaktivt twitterkonto, vid sidan om sitt alter ego?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

25 timmar stream? Vad i helv...

Det som är lite sjukt är att folk slänger pengar på honom t.ex. såg någon ge honom 500 dollar igår, när han redan är en miljonär. Nu menar jag inte att han inte förtjänar det men det är bara något jag tyckte var konstigt.

Hade en i min skola som gick runt och brände 500 lappar, köpte datorer för 30k+, hans pappa var rätt tät, och han hade väl en månads peng på 10k under gymnasiet. Killen var så bortskämd att han hade ingen koll alls på värdet utav pengar.

Avstängd

@anon_119148:

Inaktiv
Skrivet av Maysay:

25h? Frågan är hur jag kunde missa den helt och hållet fast jag tillbringar mycket tid på Youtube? Sökte t.o.m. på hans kanal runt 00:00 inatt och då fanns det ingen stream.

Det var ingen riktig stream utan bara en bakgrundsbild och hans musik som spelades. Trots det tror jag streamen hade 500k tittare som mest.

Medlem

Såg i början när han sa till sin publik "se mig rakt in i ögonen" när jag berättar sanningen att vi fortf inte vet varför vi blev bannade. Sen vände han sig om tog av sig glasögonen och vände tillbaka till tittarna men hade ett par till glasögon på sig så.
Tolkar det som om han kanske på nåt konstigt sätt erkänner att han ljuger i sändning?

Nej, jag tror inte ett dyft på att han inte vet varför han blev bannad. Han måste vet något som han gjort för att bryta mot twitch regler som leder till avstängning.

Han är superskicklig BR spelare. Och en riktigt kul karaktär att kolla på. Men att han inte kan berätta varför han blev bannad är dåligt. Jag har inte kollat mycket på han dock.

Tror man måste vara lite "speciel" för att kunna göra en sån roll som han gör.

Inaktiv
Skrivet av anon_306295:

Det var ingen riktig stream utan bara en bakgrundsbild och hans musik som spelades. Trots det tror jag streamen hade 500k tittare som mest.

Jodå, sista timmarna var det en riktig stream, tog en jäkla tid innan han kom igång bara

Medlem

Ju sämre det går för honom (otrogen, bannad etc) ju bättre går det för honom. Det är helt sjukt, han hade 500k+ viewers och fick 500k nya followers på sin youtube över en dag, jag förstår inte fascinationen med honom, men jag är också en boomer.

Medlem

@Prixm:
nr1. Han är otroligt skicklig BR spelare
nr2. Han bjuder på en rolig show samtidigt

Om karln inte är rutten så är han en ironisk mästare också

Medlem

Aldrig gillat han. För överdriven och skrikig för min smak. Däremot är han originell med tanke på personat han skapade.

Medlem

Säger inte att detta är sanningen. Men tror det ligger lite i det.
Han måste hålla tyst pga "legal reasons".


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Antaligen har han gjort några soical justice warriors förbannade vilket är jävligt lätt eller så har han gjort något som förjtäna banen. Men inget jag sörjer över alldrig brytt mig och stora streamers dom är aldeless för tråikig. Gillar med dom små som har 10-100 följeslagare för med dom får man chans och prata med och dom försöker inte muppa sig bara för folk ska gilla dom.

Medlem

Kul för honom, hoppas det går bra för han.

Inaktiv
Skrivet av Prixm:

Ju sämre det går för honom (otrogen, bannad etc) ju bättre går det för honom. Det är helt sjukt, han hade 500k+ viewers och fick 500k nya followers på sin youtube över en dag, jag förstår inte fascinationen med honom, men jag är också en boomer.

Det är det som är problemet lite kan jag tycka att folk skiter helt i sånt här. Det går lite i linje med hans karaktär att vara en stökig badboy vilket jag inte bryr mig om men trist att han själv verkar vara rätt rutten men folk bryr sig inte så länge man har något att titta på och glömma sitt eget sorliga liv i någon timme eller två

Farornas Konung

Aldrig sett något med honom. Så fattar inte varför "folk" ogillar snubben..
Vem fan bryr sig??
Avundsjuka?

Lägg eran energi på något vettigt!! SUCK.

Detta inlägg kommer jag att ångra när jag trycker Skicka Inlägg.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det är det som är problemet lite kan jag tycka att folk skiter helt i sånt här. Det går lite i linje med hans karaktär att vara en stökig badboy vilket jag inte bryr mig om men trist att han själv verkar vara rätt rutten men folk bryr sig inte så länge man har något att titta på och glömma sitt eget sorliga liv i någon timme eller två

Du pratar mycket om dig själv där tycker jag..

Inaktiv
Skrivet av erson:

Du pratar mycket om dig själv där tycker jag..

Varför är det så svårt att acceptera att folk tycker olika? Du får gärna tycka om honom och titta men jag tycker han på alla plan är värdelös och vi behöver inte vara överens för att gå vidare i livet.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Kompetens? I vad? Ni fanboys kan ju fortsätta att suga hans nötter, ingen blir gladare än han. Sorgligare karaktär får man leta efter och riktiga personen bakom verkar tyvärr inte vara så mycket att hänga i granen heller men vill folk kolla på honom för all del men försök inte låtsas att han är någonting att ha.

han har ju lyckats åstadkomma något, tror du han gjorde det igenom att ligga och pilla i naveln?
tyvärr är inte folk intresserade av kändisar och billionärer och liknande pga att dom är dom mest moraliska och fantastiska personerna, utan för att dom lyckats åstadkommit något med kompetens.

är inte ens direkt fan av honom, tycker bara han är ok, just sayin dude

Inaktiv
Skrivet av tuckdragon:

han har ju lyckats åstadkomma något, tror du han gjorde det igenom att ligga och pilla i naveln?
tyvärr är inte folk intresserade av kändisar och billionärer och liknande pga att dom är dom mest moraliska och fantastiska personerna, utan för att dom lyckats åstadkommit något med kompetens.

är inte ens direkt fan av honom, tycker bara han är ok, just sayin dude

Det är självklart okej att tycka och jag tror att du har mycket rätt i det du säger att folk mer letar efter någon som kan underhålla än att de är moraliskt korrekta. Ska säga att jag inte är särskilt insatt i karaktären Dr Disrespecthiswife som säkert är så kompentent som ni säger i sin sak men från vad jag har hört om honom (Guy) som person så har jag inget intresse av att vidröra honom med tång. Det är allt jag säger, men each to their own, så att säga

Inaktiv
Skrivet av anon_119148:

Det är det som är problemet lite kan jag tycka att folk skiter helt i sånt här. Det går lite i linje med hans karaktär att vara en stökig badboy vilket jag inte bryr mig om men trist att han själv verkar vara rätt rutten men folk bryr sig inte så länge man har något att titta på och glömma sitt eget sorliga liv i någon timme eller två

Hur verkar han vara rutten?

Medlem

Aldrig hört talas om honom innan denna FZ artikel, men inte så konstigt att han får nya följare när spelsidor som FZ med flera skriver om honom.

Medlem

Jag känner lika stort ointresse för han som Olinda Borggren i Paradise Hotel!

Medlem

Misstänker att hela hans Twitch-ban bara är ett väldigt lyckat PR-trick och en ursäkt för att ta semester. Är dock inte särskilt insatt så jag kan mycket väl ha fel.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det är självklart okej att tycka och jag tror att du har mycket rätt i det du säger att folk mer letar efter någon som kan underhålla än att de är moraliskt korrekta. Ska säga att jag inte är särskilt insatt i karaktären Dr Disrespecthiswife som säkert är så kompentent som ni säger i sin sak men från vad jag har hört om honom (Guy) som person så har jag inget intresse av att vidröra honom med tång. Det är allt jag säger, men each to their own, så att säga

Om tex en skådespelare är otrogen, sjukt otrevligt på sin fritid gör de ju inte personen till en dålig skådespelare eller hur?

Men med allt rätta så kan man reagera om man vill, det är väl bara mänskligt.. Jag känner tex mindre respekt för skådisar som visar sig ha alla möjliga saker för sig så som om de tror på gud eller är öppet PK sjunker de på min lista direkt.

Men är de sämre skåsiar eller utövare av sitt yrke för det? Förmodligen inte även om de kan nyttja sin plattform eller kändisskap med påståenden om sådant de har noll koll på. Något som tagits över av influencers med interwebz och äckligt många drönare blint följer & köper utan minsta faktakoll.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

vill folk kolla på honom för all del men försök inte låtsas att han är någonting att ha.

A few moments later...

Skrivet av anon_119148:

Varför är det så svårt att acceptera att folk tycker olika?

123
Skriv svar