Vinn Microsoft Flight Simulator!
Känner du igen dessa kända landmärken? I så fall kan du bli pilot i din egen spelhörna.
Hur definierar vi "svårt" i fråga två? Känns lite ett coin flip där.
Det är nästan som att man behöver titta på bilden för att kunna reda ut det.
Sista frågan, äntligen fick jag dra nytta av mitt onödiga kunnande!
Den enda jag kunde utan lite efterforskningar. Lärde mig det lustigt nog i spelet Naval Action, hade noll koll på det tidigare.
lycka till, undra hur de som inte direkt kan luskar fram de, kanske köper spelet för att flyga över just där?
Kan avslöja efter tävlingen.
Måste maximera mina chanser nu.
Sista frågan, äntligen fick jag dra nytta av mitt onödiga kunnande!
Men det är ändå lite nutidsfråga då det varit uppe en hel del i media senaste tiden i och med BLM.
Googlade man inte på 2 av 3 frågor så är man fan lite för allmänbildad.
Googlade man inte på 2 av 3 frågor så är man fan lite för allmänbildad.
Jag kunde 3:a för jag landat där virtuellt i 25 år i olika simulatorer. Det är den och Lukla/Nepal (som är ännu svårare) etc. som de flesta testar...
Just denna är rätt svår, även utan STOL-flygplan, men blev lättare med en en bra yoke och en logitech throttle quadrant. Rekommenderar en (Aerosoft) Twin Otter Extended (eller mindre plan) för den landningsbanan och jag hoppas att den och många andra tredjepartsflygplan snart portas till MSFS2020. Det ska bli så kul att se alla dessa med finare grafik och physical based rendering. <3 Den är förmodligen busenkel med t.ex. en Cub eller XCub i MSFS2020.
Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM
fråga 2 har 2 rätta svar, väldigt underlig fråga. Eller är det frågan om vilken som bombades hårdast? Isåfall måste ni omformulera frågan.
Fråga 2 är vilken stad som visas på bild 2, inget annat.