It's a trap! Se singleplayer-gameplay från Star Wars: Squadrons
Snygg trailer! Gameplay ser arkadigt ut, men det gör mig inget. Vill bara pew-pew-pew.
Kan bli trevligt i VR även fast jag gärna skulle ha möjligheten att fippla på reglagen osv i VR också dvs ha händerna fria.
Sen undrar jag varför EA släpper det här på Steam men inte Medal of honor?
Oculus har väll betalat en slant för exclusivitet, kanske tids exclusivt?
Facebook betalar för utvecklingskostnaden av Medal of Honor. So yeah, inte en chans att det kommer till steam
Kan bli trevligt i VR även fast jag gärna skulle ha möjligheten att fippla på reglagen osv i VR också dvs ha händerna fria.
Det hade vart najs. De kanske kan göra nån light version annars ala Battlefront VR mission där man tittade på reglaget man ville interagera med.
Supernajs hade varit en kombination av HOTAS och hand tracking.
Det hade vart najs. De kanske kan göra nån light version annars ala Battlefront VR mission där man tittade på reglaget man ville interagera med.
Supernajs hade varit en kombination av HOTAS och hand tracking.
En kombination av riktig handtracking (utan kontroller) och HOTAS / ratt är nog framtiden för sim spel överhuvudtaget.
Då kan man både fippla på reglage (ingame cockpit) och hålla i en fysisk spak/ratt sömlöst.
Vet inte om tex SteamVR har handtracking alls? Vet bara Oculus Quest.
Jag har inte VR och kommer nog inte skaffa på länge.
Synd på vad det ser ut som riktigt bra singelspel.
Min superwide skulle passa bra .
Du kan spela det på din superwide
Det är inte endast för VR
Snygg trailer! Gameplay ser arkadigt ut, men det gör mig inget. Vill bara pew-pew-pew.
Håller med! När det kommer till Star Wars så tycker jag att det ska kännas väldigt arkadigt. Annars har man ju Flight Simulator
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6