En av de bästa Witcher 3-moddarna snart uppdaterad - igen
Jocke kanske kommer spela om spelet nu när 3090 kortet kommer ut då kanske... fast nu i 8K !
Mind blown!
Jocke kanske kommer spela om spelet nu när 3090 kortet kommer ut då kanske... fast nu i 8K !
Man kanske kan våga sig på HairWorks också!
I'm like you, I have no name.
Mja Witcher 3 i 8K borde nog funka...

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/technologies/8k/
Finns ingen DLSS teknik vad jag vet så kanske inte blir så jättehög fps på ultra med hairworks, men troligtvis ändå spelbart.
Kör den tidigare versionen av modden och måste säga att den verkligen tillför mycket visuellt.
Denna mod i all ära. Men jag är så extremt tacksam för scabbards modden.
Att varenda karaktär gick omkring med sina svärd svävandes utan slida störde jag mig något enormt på i min första playthrough.
Markgrafiken fick sig ett rejält lyft tycker jag; gräs, snö o texturerna på sten o så. Däremot tycker jag vissa saker som ska föreställa metall såg mer plastigt ut med den lite grådassiga färgen. Bla på trätunnorna o metallen som går runt dem uppe o nere. På vissa såg det ut att gå från metall till plast.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Helvete vilken skillnad. Synd bara att man har en backlog större än hin håles stjärt och en massa spel som släpps inom en snar framtid.
Jag med, men planerar att spela om detta inom ett år ändå. Typ på C9:an när man skaffat något av 3000-seriens grafikkort... yum!
I'm like you, I have no name.