Arena-pangaren Diabotical skippar beta, släpps skarpt i dag

Robot
Arena-pangaren Diabotical skippar beta, släpps skarpt i dag
Geeks Gaming

Spelet är riktigt bra. Speciellt om man saknar gamla Quake och UT

Medlem

Det här ska bli kul! Har kört alla stresstester hittills och haft riktigt roligt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fick en härlig UT känsla av det, blir att testa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kollade när Calle spelade. Känns mer eller mindre som man bara reskinnat Quake 3.

Medlem

Haha, såja!! Det var nog det bästa jag har sett på länge! Får testa sen när jag har spelat sönder Spellbreak 😁


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Bra att man skippar betan, det är ofta helt onödigti fall som dessa. Spelet är säkert stabilt då man inte har massa skitig overhead från unreal eller unity.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers

Detta ska liras!


signatur
Inaktiv

34e augusti? *förvirrad*

Inaktiv
Skrivet av anon_328494:

34e augusti? *förvirrad*

Måste vara något sorts skottår 🤨

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_328494:

34e augusti? *förvirrad*

Skrivet av anon_119148:

Måste vara något sorts skottår 🤨


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Skrivet av anon_328494:

34e augusti? *förvirrad*

De busar till det lite. De sa att betan skulle släppts i augusti, så när det blev 3 september istället räknade de om det till 34/8. Lite kul tycker jag. (Även om det blev skarp release istället för beta)


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

De busar till det lite. De sa att betan skulle släppts i augusti, så när det blev 3 september istället räknade de om det till 34/8. Lite kul tycker jag. (Även om det blev skarp release istället för beta)

Precis som att jag fyller tjugofemton om tre veckor.

Medlem

tycker det är så tråkigt jag som älskade ut och quake och alla arena shooters.

det är inte alls lika kul längre. lycka till G2d jag hoppas det går strålande för dig

Inaktiv
Skrivet av Tomas Helenius:

De busar till det lite. De sa att betan skulle släppts i augusti, så när det blev 3 september istället räknade de om det till 34/8. Lite kul tycker jag. (Även om det blev skarp release istället för beta)

Jag är alldeles för trög för att koppla såna där fiffiga påhitt

Redaktör
Skrivet av Vamp:

Precis som att jag fyller tjugofemton om tre veckor.

En härlig ålder! Jag minns den som i går gånger cirka 5 000.


signatur
Medlem

Årets spel för mig!

Medlem

Officiell trailer släppt nu också:


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Äntligen! Så jävla bra.

Medlem

Jag vill spela men kan typ inte ladda ner via epic games store. Har försökt följa ett par youtube guider, reddit posts osv men download speed går på 0.00B/s. Någon gång ibland hoppar den upp ett steg men snabbt tillbaks. Började ladda ner spelet runt 18:00~ och har 3% klart. Känns sådär..

234,53 Mbit/s ner och SSD. på Steam brukar det gå tokfort att ladda ner titlar

Geeks Gaming
Skrivet av Querth:

Jag vill spela men kan typ inte ladda ner via epic games store. Har försökt följa ett par youtube guider, reddit posts osv men download speed går på 0.00B/s. Någon gång ibland hoppar den upp ett steg men snabbt tillbaks. Började ladda ner spelet runt 18:00~ och har 3% klart. Känns sådär..

234,53 Mbit/s ner och SSD. på Steam brukar det gå tokfort att ladda ner titlar

Då vet jag inte vad du gör för Epic brukar va snabbare än steam. Steam kan va sjukt segt även på en nVME

Medlem
Skrivet av Querth:

Jag vill spela men kan typ inte ladda ner via epic games store. Har försökt följa ett par youtube guider, reddit posts osv men download speed går på 0.00B/s. Någon gång ibland hoppar den upp ett steg men snabbt tillbaks. Började ladda ner spelet runt 18:00~ och har 3% klart. Känns sådär..

234,53 Mbit/s ner och SSD. på Steam brukar det gå tokfort att ladda ner titlar

Upplevde samma problem för ett par dagar sedan. Löste sig genom en omstart av Epic Games Launcher.

/m

Avstängd
Skrivet av Querth:

Jag vill spela men kan typ inte ladda ner via epic games store. Har försökt följa ett par youtube guider, reddit posts osv men download speed går på 0.00B/s. Någon gång ibland hoppar den upp ett steg men snabbt tillbaks. Började ladda ner spelet runt 18:00~ och har 3% klart. Känns sådär..

234,53 Mbit/s ner och SSD. på Steam brukar det gå tokfort att ladda ner titlar

Hade precis samma problem. Måste vara något fel från Epics sida. Tog mig ca 12 timmar att tanka spelet.

Medlem

Jag hade det problemet med Epic för nån månad sen, men det löste sig när jag startade om datorn.

Geeks Gaming

Asså satans vad roligt spelet är. Så himla intensivt.

Flakmonkey

Riktigt bra. En del barnsjukdomar och det känns kanske lite dumt att skippa öppna betan, men grunden som finns där lever upp till mina förväntningar iaf. Hoppas bara att det blir en community kring det här så att man kan få till organiserade matcher även oss som är lite mer casual. Stödet för det verkar åtminstone finnas där med privata lobbys vilket är nice.

1
Skriv svar