Speltrailer-tråden

Inaktiv
Speltrailer-tråden

Tänkte att vi kunde dela trailers här, för spel vi tycker verkar spännande.

Alla större spel skrivs det ju ofta nyheter om men det släpps många roliga (och mindre roliga) spel varje månad som förtjänar lite uppmärksamhet

Släng gärna med info om det finns ett releasedatum och till vilka format spelet kommer till.

För att länka en video som syns direkt i kommentaren kan man trycka på förhandsgranska, sedan den lilla playknappen i menyn som dyker upp så kommer du kunna skriva adressen till klippet mellan den lilla koden

Inaktiv

Börjar med "Timberman VS"

Man ska hugga ner träd fort så in i pipsvängen. Det finns några olika spellägen, bland annat soff-coop för 4 pers.
Imponerande nog har man ett Ps4 Pro-läge. Vad det betyder vet jag inte, fler grenar på träden kanske.

Spelet verkar ha funnits ute till alla format ett bra tag, förutom Ps4. Men nu på morgonen såg jag att spelet var inlagt i Playstation Store för det trevliga priset 19 kr.

Lägger in Switch-trailern då jag inte kunde hitta någon ny för just Ps4-versionen.

Medlem

Boundary tycker jag verkar intressant. Kort sagt en viktlös rymd-shooter.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent

Gamescom-trailern för Unknown 9: Awakening var jäkligt bra. Inget släppdatum än, men ska komma till PC och next gen.

Medlem
Skrivet av Baronova:

Boundary tycker jag verkar intressant. Kort sagt en viktlös rymd-shooter.

https://www.youtube.com/watch?v=OjBG5TmMgJI

Påminner lite om det där rymdspelet som Futuremark släppte för många herrans år sedan.

Medlem
Medlem

Prodeus kommer att släpps i EA den 10 November på steam men man kan signa up sig till deras beta redan nu.
Har väntat ett bra tag på det här spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nu kanske detta inte är det spelet jag tror blir bäst eller som jag ser mest fram emot (även om jag ser fram emot det), men trailern i sig tyckte jag var jäkligt bra!

Senua's Saga: Hellblade 2
Xbox Series X och PC
Inget releasedatum än.

Medlem

Iron Harvest. Visserligen redan släppt. (Konsolversioner kommer senare)
Men jag gillar verkligen trailern, med musiken och en intressant setting.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Medlem
EVE Online!
Medlem

Var ett tag sen det släpptes ett intressant shmup så trailern för Cygni: All Guns Blazing tycker jag var intressant.

Redaktör
Ponny

När nu System Shock 3 svävar i limbo känns det fint att System Shock-remaken ser ut att göra jobbet. Releasedatumet har tidigare varit 2020 men i de två nya "trailersarna" (hur böjer man ens det!?) syns inget datum. Gissningsvis släpps spelet inte förrän under 2021, men jag väntar gärna.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Rena julafton på fz denna måndag


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

"trailersarna" (hur böjer man ens det!?)

Trailrarna? Njaaae...

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Prodeus kommer att släpps i EA den 10 November på steam men man kan signa up sig till deras beta redan nu.
Har väntat ett bra tag på det här spelet.

https://www.youtube.com/watch?v=N2STOYQtHkM&ab_channel=PCGame...

Också haft ögonen på det där ett tag.
Snacka om superb grafisk design. Älskar hur de har valt att blanda retro med nytt.

Medlem

Som en warhammer nörd man är så är jag svintaggad på detta lir och tacka gud att man inte spelar som en space marine. Släpps nångång i 2021.

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

Som en warhammer nörd man är så är jag svintaggad på detta lir och tacka gud att man inte spelar som en space marine. Släpps nångång i 2021.https://www.youtube.com/watch?v=Zp44GNRzvCc

Åh, det hade jag glömt bort! Är också väldigt taggad på det! Vet vi något om hur själva gameplay blir? Jag hoppas lite på typ Vermintide/Left 4 Dead fast i 40k-tappning.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

@Baronova: Det är Vermintide i 40k.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

@Baronova: Det kommer säkert vara som Vermintide där du spelar som Imperial Guard mot horder av Nurgle zombies och annat mysigt. Beskrivingen på Steam pekar mot det iaf.

"From the developers of the best-selling and award-winning franchise Vermintide, Warhammer 40,000: Darktide is a visceral 4-player co-op action game set in the hive city of Tertium. Fight together with your friends against hordes of enemies in this new Warhammer 40,000 experience. "

Medlem
Skrivet av Maddox:

@Baronova: Det är Vermintide i 40k.

Damn, taget!!

Medlem

Tänkt att alltid få mig på fall med sina trailers. På något sätt blir jag fruktansvärt påverkad och sugen på att hoppa in. Men väl inne blir jag inte kvar speciellt länge. Har försökt spela EVE i flera år 😂. Men älskar deras trailers och tanken på EVE gör mig väldigt passionerad.
Älskar sci-fi och rymden.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Tänkt att alltid få mig på fall med sina trailers. På något sätt blir jag fruktansvärt påverkad och sugen på att hoppa in. Men väl inne blir jag inte kvar speciellt länge. Har försökt spela EVE i flera år 😂. Men älskar deras trailers och tanken på EVE gör mig väldigt passionerad.
Älskar sci-fi och rymden.

Precis så jag känner också! Blir altid sugen men vet att jag inte riktigt orkar med det eftersom det tar så mycket tid. Men coolt är det.

Medlem

@Theade: Håller med - deras filmer är allt man vill ha av ett Sci-Fi spel...
Körde ganska bra i ett par år i början och det hade varit så lätt att skita i IRL men IRL vann
Nu släpptes ju precis Eve Echoes på Android och iOS - precis lagom avancerat och lagom krävande för att vara kul. Värt att prova.

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:

@Theade: Håller med - deras filmer är allt man vill ha av ett Sci-Fi spel...
Körde ganska bra i ett par år i början och det hade varit så lätt att skita i IRL men IRL vann
Nu släpptes ju precis Eve Echoes på Android och iOS - precis lagom avancerat och lagom krävande för att vara kul. Värt att prova.

Jag har faktiskt kört det redan! Håller med, PocketEve funkar ganska bra i sängen när man nattar barn. Eller en stund efter som somnat också. 👍😁


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av zzap64:

Precis så jag känner också! Blir altid sugen men vet att jag inte riktigt orkar med det eftersom det tar så mycket tid. Men coolt är det.

Sitter och lirar EVE nu. Får se hur länge det håller.


signatur

Niet.

1
Skriv svar