Äntligen! 5 år med spelhelg!

Robot
Äntligen! 5 år med spelhelg!

Senaste next gen-nytt, Cyperpunk på målsträckan, Valhalla-tyck, FF fyller 5 och mer!

#fragzone-fredag, #jubileum


FM-guru
F.d. Sisyr

Fem år?!! Tiden flyger.

Inaktiv

Fem tummar upp!

Medlem

Nu kör vi, kompade hem från jobbet tidigare idag så kan vara med i chatten. Ses där!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Gnällkuk

Angående Sony


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Grattis till 5 år ?

Medlem

Är relativt ny på sajten men har haft stort nöje av den under tiden jag varit här. Ser alltid fram emot vad FragZone-fredag har att erbjuda

...och stort grattis till fem år!


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

It's not a lake, it's an ocean

Lika stiliga då som nu.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skägg.
10 Chambers

Välkomna nya som gamla tittare och medlemmar! Glöm inte att tipsa om ett favoritavsnitt eller sekvens.


signatur
Tråddemonen
Testpilot

Vill bara flika in med två saker som ni pratade om. I cyberpunk tråden finns det nu lite lore innehåll som kan vara aktuellt när spelet kommer om corpos, gäng, karaktärer som silverhand osv.

Sen angående om ett till avsnitt med night city wire så ska ytterligare en episod komma, de sa dem i slutet på avsnittet vi fick se igår.

Zimp away!

Medlem

Gratulerar till 5 år! Kollar på alla Fragzone-fredag och kollar till hemsidan i stort sätt varje dag.

Mina två höjdpunkter som skulle kunna användas till en videokavalkad är: När Gurra vaskar champagnen (såklart), och när Calle hade glömt att hämta barnen på dagis. Helvete!!! BARNEN!!

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det där är den största [DID NOT READ] [DID NOT UNDERSTAND] nyheten i år ...

okej så om du är i ett röst samtal med t.ex. mig så kan Sony inte garantera att jag inte spelar in det samtalet, det är bokstavligen vad deras uppdaterade text säger... det är alltså noll skillnad från någonsin tidigare bara att dom har satt det i text...

Sony har även gjort ett förtydligande om att dom inte spelar inte användares samtal ...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Andy Wadstein:

Gratulerar till 5 år! Kollar på alla Fragzone-fredag och kollar till hemsidan i stort sätt varje dag.

Mina två höjdpunkter som skulle kunna användas till en videokavalkad är: När Gurra vaskar champagnen (såklart), och när Calle hade glömt att hämta barnen på dagis. Helvete!!! BARNEN!!

Haha! Det ena var förutbestämt, det andra inte


signatur
Medlem

Fem år?! Kommer ihåg det där första avsnittet. Tycker ni skötte er kanon.


signatur

PSN: MrOakenborn

Ni har blivit så jäkla proffsiga framför kameran. Grattis till 5 år som gått otroligt snabbt.

Hade gissat att det var 5 år sen ni körde FragZone med Lejonhuvud och Christer
men det är säkert 10 å sen då


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Sitter i bilen och ska åka hem, alldeles poddlös


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Issue:

Sitter i bilen och ska åka hem, alldeles poddlös

Blev lite senare idag, sorry!


signatur
Medlem

Stort grattis till 5-åringen! ✨🎈🧨🍾🍻

Fick ni kikat på om det gick att få till FZ som podd på TuneIn?

Försökt att leta, men hittar inte.

UndaC på Sweclockers fick nyss uppdaterat och ordning på deras podd så att den åter rullar på TuneIn (https://tunein.com/podcasts/Technology-Podcasts/SweClockers-p...), och hade varit grymt trevligt om FZ också kunde komma med (om det inte bara är så att jag letat/sökt fel).

Då hade man ju haft de två absolut bästa spel/teknik-poddarna på samma ställe, och möjlighet att lyssna direkt i bilen!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av martinot:

Stort grattis till 5-åringen! ✨🎈🧨🍾🍻

Fick ni kikat på om det gick att få till FZ som podd på TuneIn?

Försökt att leta, men hittar inte.

UndaC på Sweclockers fick nyss uppdaterat och ordning på deras podd så att den åter rullar på TuneIn (https://tunein.com/podcasts/Technology-Podcasts/SweClockers-p...), och hade varit grymt trevligt om FZ också kunde komma med (om det inte bara är så att jag letat/sökt fel).

Då hade man ju haft de två absolut bästa spel/teknik-poddarna på samma ställe, och möjlighet att lyssna direkt i bilen!

I använder olika podcast-plattformar, där de kör Libsyn medan vi kör Anchor. Så vi är ganska bundna till vad respektive plattform erbjuder i distribution.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

I använder olika podcast-plattformar, där de kör Libsyn medan vi kör Anchor. Så vi är ganska bundna till vad respektive plattform erbjuder i distribution.

Aha, det var synd! Trodde ni körde samma teknikuppsättning inom hela Geeks. Då förstår jag att ni inte så enkelt kan direkt kopiera deras lösning och inställningar.

Många nyare elbilar (Tesla Model S, X, 3, Y, Polestar 2, Volvo XC40 Recharge, mflr.) har av någon anledning, som jag inte känner till, valt just TuneIn som standard för poddar i bilarnas egna infotainmentsystem.

Så smidigt att kunna lyssna på poddar när man antingen är på långresa, eller sitter i trafikkö mellan stan och hemmet. Självklart vill man då kunna välja den bästa spelpodden. Många technördar/IT-nördar som både kör elbil och som spelar. 😎

Går det inte gå, så går det inte, men skulle ni lyckas få till det även på eran teknikplattform så hojta till.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av martinot:

Aha, det var synd! Trodde ni körde samma teknikuppsättning inom hela Geeks. Då förstår jag att ni inte så enkelt kan direkt kopiera deras lösning och inställningar.

Många nyare elbilar (Tesla Model S, X, 3, Y, Polestar 2, Volvo XC40 Recharge, mflr.) har av någon anledning, som jag inte känner till, valt just TuneIn som standard för poddar i bilarnas egna infotainmentsystem.

Så smidigt att kunna lyssna på poddar när man antingen är på långresa, eller sitter i trafikkö mellan stan och hemmet. Självklart vill man då kunna välja den bästa spelpodden. Många technördar/IT-nördar som både kör elbil och som spelar. 😎

Går det inte gå, så går det inte, men skulle ni lyckas få till det även på eran teknikplattform så hojta till.

Jag håller utkik!


signatur
1
Skriv svar