Releasefönstret för "Civ-dödaren" Humankind tajtas till, släpps i april

Robot
Releasefönstret för "Civ-dödaren" Humankind tajtas till, släpps i april
NuZ
Testpilot

Endless space var fantastiskt men svårt att se något vara Civ-dödare? Civ är bäst i klassen och det ända jag kan tänka mig som skulle vara bättre är billigare DLCer


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Civ-dödare? Troligen inte.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kommer ju inte klå civ. Men väldigt nyfiken och kommer garanterat testa. Vad jag sett, så sträcker sig inte spelet inte in i framtiden? Utan håller sig i samma tidsera eller är det bara vad de visat upp än?

* Känns även mer stridsbaserat än civ. Men kanske också har fel där?

Medlem

Kommer det vara bättre än Civ V? Tveksamt. Kommer det vara bättre än Civ VI? Garanterat, för det spelet är det sämsta Civilization som gjorts.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Kommer det vara bättre än Civ V? Tveksamt. Kommer det vara bättre än Civ VI? Garanterat, för det spelet är det sämsta Civilization som gjorts.

Jag tyckte det var dåligt tills jag fixat båda expansionerna. Nu tycker jag det är kanonbra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Väck mig när de lanserar en Alpha Centauri-dödare.

Inaktiv

Här är direktlänken för att starta demot, enda som behövs är ett Google-konto.

Humankind Demo - Stadia

Medlem

Vilken bull-s*** "Civ-dödare". Det skulle innebära att folk slutar spela Civ och går över till detta spel. Kommer ju inte att ske, även om det är kanon bra.
Historien har väl lärt oss om "Wow"-dödaren. Blev väl aldrig av - iaf inom MMO segmentet. Det blev några bra (för min del tom
bättre) alternativ, men Wow är fortfarande stort. Det som WoW hade /harmest att kämpa med kom från andra genres, typ Minecraft, Fortnite och liknande.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag tyckte det var dåligt tills jag fixat båda expansionerna. Nu tycker jag det är kanonbra.

Hmm, medger att jag bara spelat det en helg när det precis släppts, men efter många hundra timmar med 5:an så studsade jag rejält på allt från grafiken till hur man byggde sina städer i 6:an.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Hmm, medger att jag bara spelat det en helg när det precis släppts, men efter många hundra timmar med 5:an så studsade jag rejält på allt från grafiken till hur man byggde sina städer i 6:an.

Grafiken tog en stund att vänja sig med, men man gör det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Finns även demo på fenyx imortals ( gods & monsters)

Inaktiv
Skrivet av DarkSvenn1002:

Finns även demo på fenyx imortals ( gods & monsters)

Japp, här är länken för de som vill testa:

Immortals Fenyx Rising demo

1
Skriv svar