PS5-förbokningarna skyhöga, jämfört med PS4
Helt galet det här vilket tryck det verkar vara efter ps5. Sony har sannerligen lyckats med sina Playstations. Men bara och gratulera så klart och på ett sätt känns det tryggt, då vet man att Sony kommer ge oss fler feta titlar som krämar ur varenda uns av kraft ur maskinerna.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Tråkigt men jag kommer förmodligen inte ha råd att köpa innan sommaren 2021 när min utbildning är slut ändå.
Utbildar man sig är det ändå ingen idé att köpa ny konsol. Med den lilla tid man har över kan man lika gärna spendera på konsoler man redan har.
Utbildar man sig är det ändå ingen idé att köpa ny konsol. Med den lilla tid man har över kan man lika gärna spendera på konsoler man redan har.
Man har ju oceaner av tid när man studerar.
Nej, skulle snarare säga man har oceaner av tid om man går på en utbildning, men ej studerar.
I drank what?
Inte jag
Helt galet det här vilket tryck det verkar vara efter ps5. Sony har sannerligen lyckats med sina Playstations. Men bara och gratulera så klart och på ett sätt känns det tryggt, då vet man att Sony kommer ge oss fler feta titlar som krämar ur varenda uns av kraft ur maskinerna.
I’ve made music with maryjane
sämsta lanseringen ever, folk lär ju mörda varandra i corona tider för att få en dom borde ha väntat tills nästa år nån gång....
förstår heller inte denna hysteri vi har ps4 o alla andra konsoller med flera hundra spel.... kan man inte tillgodo se efterfrågan vilket dom knappast kan så varför lansera o göra massa frustrerade som inte lär få en innan jul ? nä detta är inte schysst...
Ja risken är att jag inte kommer göra något skolarbete om jag får tag i en.
PSN: MrOakenborn
Konstigt det där när det inte finns några riktiga smash hits som lanseringstitlar varken till XSX eller PS5. ఠ_ఠ
Själv kommer jag lugnt vänta innan det införskaffas en XSX. Dag 1 hets är inte min grej. ╮(′~‵〞)╭
Nä men 10e december kommer iaf Cyberpunk, och alla vet vi ju att spel upplevs bäst med handkontroll framför tv:n i soffan
Tror nog förbokningarna är skyhöga för Xbox också mot föregående gen
Om det inte kommer något konsolexklusivt à la GTA den närmsta tiden känns det som jag ändå kan vänta med tanke på att jag har en kapabel spel-PC. Dock väldigt surt för de som hade räknat med en PS5 till julen.
Va fan GTA 5 kommer ju till PlayStation 5. Jag ska köpa en PS5a för att lira GTA 5 för femhundraelfte gången till en 3e generation. Nej men det är ju sjukt egentligen.
Inga vidare lanseringsspel till de nya konsolerna så man kan ju lätt vänta halvår-år.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
I’ve made music with maryjane
hah bra där!
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Nä men 10e december kommer iaf Cyberpunk, och alla vet vi ju att spel upplevs bäst med handkontroll framför tv:n i soffan
Tror nog förbokningarna är skyhöga för Xbox också mot föregående gen
Jo, fast det kommer man ju lira på Xbonen.
De var bra tryck på ps4 när den kom, jobbade på GameStop då och hade bokat en konsol lååångt innan. Kommer ihåg att de endast fanns till de kunder som bokat och listan var ändå lång med personer som inte fick sin. En kollega la ut sin på blocket samma kväll, den blev såld direkt för ca de dubbla priset.
Med de i tanken så bokade jag både ps5 och Xbox sx för längesedan och får båda på release.
Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch
Problemet jag har är att jag inte ens vet hur jag kan korrekt bevaka när jag kan föreställa en konsol. Antar att jag får vänta ganska länge...
Många sidor har till och med tagit bort både Xbox och Playstation.
Xbox skulle inte ha samma problem. Men här i Österrike finns det bara Xbox series s att föreställa.