Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

TrueAchievements - "My Xbox Story"

Backloggens befriare
TrueAchievements - "My Xbox Story"

Dagens? Nattens? Tja, TIPSET är i alla fall att pallra sig över till TrueAchievements, om man spelar Xbox (gissar att de kör något liknande på TrueTrophies också) där de fixar en sammanställning över hur man har låst upp achievements under generationernas gång, och sådär.

Har man inget konto, kan man registrera sig och hämta in datan, och se detta oavsett!

Dela gärna med er här! Hade varit kul att se hur Er resa med Xbox har sett ut hittills!


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Jag tror dock det har blivit något fel i beräkningen av min speltid i Oblivion! Många timmar blev det, men 85444h låter lite mycket! Hehe!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Cool funktion. Dock vågar jag inte testa. Det blir så uppenbart hur stor del av ens liv man "slarvat bort" på hobbyn. På ngt sätt har jag lyckats skramla ihop ~150.000 i gamerscore utan att någonsin jagat en enda achievement. Dessutom har PC varit min primära gamingstation.

Backloggens befriare
Skrivet av maq777:

Cool funktion. Dock vågar jag inte testa. Det blir så uppenbart hur stor del av ens liv man "slarvat bort" på hobbyn. På ngt sätt har jag lyckats skramla ihop ~150.000 i gamerscore utan att någonsin jagat en enda achievement. Dessutom har PC varit min primära gamingstation.

Jooo, kom igen nu! Vill se fler sånahär!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

@keffkebab Jag älskade Oblivion. Men, det är ngt skumt där alltså. Genren "Automobile" är för mig helt okänd. Vad kan det vara?

Backloggens befriare

@maq777

Hehe, ja, Obliviion verkar inte riktigt funka som det ska i beräkningarna.
Kul att se!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Är rätt dött efter 2013
Alla achievements är från Game Pass till pc efter det och har nästan inte spelat något där.

Första achievementen jag låste upp är inget att stoltsera med direkt, haha.

Medlem

Mycket häftigt! Börjat få upp ett beroende för achivements nu det senaste och försöker kamma hem det jag kan. Riktigt kul!

Farornas Konung

Här är min..

Backloggens befriare

@fr0gg0. haha, första achievementen var ju klockren
Snyggt!

@JonseredRocks
Yeah!


signatur

Ad hoc addendum

Ambassadör
Xbox

Vilken härlig tråd!


signatur

Jump in.

Backloggens befriare

@Mortaigne första achievement på xbox one i Fifa? Really?

Och Fractured Minds måste varit en underbar resa? :b


signatur

Ad hoc addendum

Ambassadör
Xbox
Skrivet av keffkebab:

@Mortaigne första achievement på xbox one i Fifa? Really?

Och Fractured Minds måste varit en underbar resa? :b

I know right? Fick det med konsolen tror jag haha.

Fractured Minds var...intressant. Litet indiespel gjort av en 17-årig tjej, allt gick till välgörenhet typ.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar