PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Alltså släpper Power för omedelbar leverans eller? Står inget förväntat lev. datum på sidan

Medlem
Skrivet av PinkRhino:

Alltså släpper Power för omedelbar leverans eller? Står inget förväntat lev. datum på sidan

Vet ej, men jag tror inte de har haft någon förbokning så det är möjligt att de bara släpper alla de har fått in.. värt o kolla kl 10 iaf

Medlem

Vem postar första inlägget idag på ett sprillans nytt PS5 är frågan

Medlem

Då har jag klickat hem en från Elgiganten! 🙌🏻


signatur

Mvh,
Michael Claesson

Inaktiv
Skrivet av induce:

Då har jag klickat hem en från Elgiganten! 🙌🏻

samma här, får se om NoN eller giganten kan leverera först

Medlem
Skrivet av induce:

Då har jag klickat hem en från Elgiganten! 🙌🏻

Hur? Den har ju inte ens öppnat?

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Tio minuter. Är ni redo?

Jag noterade precis att det står "FÖRHANDSBESTÄLLNING 18/09" på konsolen med skivläsare men "FÖRHANDSBOKNING AVSLUTAD" på den digitala. En ledtråd kanske?

Lycka till alla

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Hur? Den har ju inte ens öppnat?

Gäller att tömma cachen så att man får senaste versionen av sidan!


signatur

Mvh,
Michael Claesson

Medlem

YES YES YES.... sorry men YEEEES


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

10 sekunder och beställt och betalt ifrån elgiganten.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Fick bekräftelse mail från Elgiganten 08:58, men det står inget om något förväntat datum som dom tidigare har sagt.

Medlem
Skrivet av induce:

Då har jag klickat hem en från Elgiganten! 🙌🏻

Hur? Går inte att klicka på något står bara ej köpbar...

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Fick bekräftelse mail från Elgiganten 08:58, men det står inget om något förväntat datum som dom tidigare har sagt.

Inte här heller, men misstänker att det uppdateras under din orderhistorik under dagen.


signatur

Mvh,
Michael Claesson

Medlem
Skrivet av floomer:

Hur? Går inte att klicka på något står bara ej köpbar...

Då tror jag tyvärr att den har sålt slut. Får samma jag med nu


signatur

Mvh,
Michael Claesson

Medlem

Hej J*******
Följande artiklar i din beställning med ordernummer ********* finns nu tillgängliga att hämta hos MEDIAMARKT

Medlem

vad i helvete, kom upp köp. Tryckte, inget händer, försöker igen "du har redan lagt max antal i din kundvagn"

Medlem

08:59 här


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Satt på Elgigantens produktsida för PlayStation 5 och spammade F5, ingen köp-knapp dök upp. 9:03 söker jag på PlayStation 5 och hovrar muspilen över PlayStation 5 (Standard Edition) och där var köp-knappen! Nu står jag i kö, hoppas jag verkligen får en nu...


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Min tur i kön men sen går det ändå inte lägga till...antar den är slut då...

Medlem

Ej köpbar nu, tur man hann 08:59


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv
Skrivet av lars_kongo:

vad i helvete, kom upp köp. Tryckte, inget händer, försöker igen "du har redan lagt max antal i din kundvagn"

samma bugg jag fick första gången elgiganten öppnade sin beställning. Gick inte att lösa då Testa inkognito mode

Medlem

Okej, som vanligt med EG:

Man klickar på lägg till i varukorg. Får sin köplats. Kommer fram i kön. BOOM - sidan laddas om, man kan inte lägga till igen (finns redan i varukorg), men finns inte i varukorg.

Nä, jag skiter nog i detta nu. Grattis till er som lyckades!

Medlem

Jag hamnade i kön också efter den blev grön 9:03. Sen när det var min tur så fanns den inte i korgen så jag antar att den är slut.

Medlem

Har den i min kundvagn men kan inte tycka på slutför order

fue
Medlem

Slut hos elgiganten nu. kom till betala, men gick inte att få till en leveranssätt. Så den var slut redan 09,03 då.

Medlem

vafan händer, likadant i både chrome och edge

Medlem

Asså fuck me, den besvikelsen Fick så jag kunde boka. Den säger "Du har redan en i den kundkorg", trots att jag inte hade det.

Och sen tog de slut ser det ut som


signatur

Videomupp

Medlem

UPPDATERING: när det var min tur i kön så kom jag tillbaka till resultatsidan för min sökning på Elgiganten, men nu var köp-knappen borta. Sämsta jävla konsolreleasen någonsin.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
Skrivet av induce:

Inte här heller, men misstänker att det uppdateras under din orderhistorik under dagen.

Skumt! Eftersom de sa att man skulle se leveransdatum direkt när man la beställningen. Fattade jag det som iaf.

Medlem

Jag stod i kö, sedan fick jag en konstig musik uppspelad för mig, kom tillbaka att kunna boka en, men då säger den att jag har redan bokat en i min varukorg. Men det finns inget i min varukorg

Skriv svar