Hitman-skaparna gör Bond-spel

Robot
Hitman-skaparna gör Bond-spel

Se den stilrena, ikoniska och kryptiska 007-teasern.

#007, #io-interactive, #james-bond


Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Trevligt!

Senaste Bond jag spelade mycket av var nog Everything or Nothing till Xbox. Har också kära minnen från Nightfire!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Kan nog bli riktigt bra.
De har en talang för att skapa otroligt bra öppna kartor med mängder av saker att pilla på.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Hoppas Sean Connery gör rösten till spelet (RIP).

Medlem

Hitman absolution skulle ju passat bra mycket bättre som ett bondspel än hitman!


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

Frågan är: Vem är bond?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas på mycket stealth ihop med skjutande.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Frilansare
Skrivet av Hipshot:

Frågan är: Vem är bond?

DU är Bond. Eller James...

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

DU är Bond. Eller James...

Skulle JAG varit Bond skulle det räckt med EN film för att rädda världen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Känns som det kommer bli mycket copy paste från Hitman, vilket inte nödvändigtvis behöver bli dåligt


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Ok, ett Bond-spel i Hitman-stuk med stora öppna miljöer och olika sätt att infiltrera (gärna lite dialoger och annat också så att man kan infiltrera ställen genom rätt utklädnad OCH rappt munläder) vore ju hur mysigt som helst. Hoppas det läggsa ner lite kärlek på det också och inte bara är något som ska bajsas fram snabbt för att licensen säljer.

Medlem

Det känns ju som förutsättningarna för en bra titel finns där. Låter som en kanon IP som passar det som IO gör ypperligt.

Kul!

Medlem

Kan bli riktigt bra. Hoppas att det även så blir det!


signatur

GAMEZZ!

Medlem

Spännande! Har saknat 007-titlar såsom Nightfire osv!

Geeks Gaming

Då hoppas jag dom gör de på de äldre Bond filmerna och inte de nyare. Storyn är grymt bättre i de äldre "om man räknar bort moonraker... Även om de va en underhållande film". Och inte over the top action ala Michael Bay explosioner överallt.

Medlem

Hoppas det får VR stöd, att Hitman 3 bara var "övningsproject" för VR eftersom det lämnar en del att önska.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Denna trailer (eller snarare teaser) fick mig faktiskt att inse hur mycket man faktiskt saknat ett ordentligt 007 spel. Hitman är en bra spelserie så grunden finns helt klart där. Ska bli intressant att se.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Då hoppas jag dom gör de på de äldre Bond filmerna och inte de nyare. Storyn är grymt bättre i de äldre "om man räknar bort moonraker... Även om de va en underhållande film". Och inte over the top action ala Michael Bay explosioner överallt.

Ett drömscenario vore ju om det utspelade sig på 60/70talet, kalla kriget etc. Hade varit oerhört mysigt.

Medlem

Med tanke på hur otroligt många kassa Bond-spel det finns, så hoppas jag verkligen att de gör det ordentligt. Förhoppningarna är höga!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skribent
Skrivet av Ftmch:

Ok, ett Bond-spel i Hitman-stuk med stora öppna miljöer och olika sätt att infiltrera (gärna lite dialoger och annat också så att man kan infiltrera ställen genom rätt utklädnad OCH rappt munläder) vore ju hur mysigt som helst. Hoppas det läggsa ner lite kärlek på det också och inte bara är något som ska bajsas fram snabbt för att licensen säljer.

En sak som är positivt är att vi har en ny film som är klar och spelet är precis påbörjat, dvs ingen deadline för att passa spelets release med någon film. Förutsatt att det inte ska släppas till nästa film, men då har de 3-4 år på sig att utveckla spelet

Medlem

Hoppas innerligt att det blir en kvinnlig Bond som i den kommande filmen. Så att alla kränkta människor kan få grina på Internet igen.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Hipshot:

Skulle JAG varit Bond skulle det räckt med EN film för att rädda världen.

Skulle jag varit Bond skulle det inte behövts någon film för världen hade redan varit så trygg det går


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Hoppas innerligt att det blir en kvinnlig Bond som i den kommande filmen. Så att alla kränkta människor kan få grina på Internet igen.

Det är ju dock en kvinnlig 007, inte en kvinnlig james bond.
Själv hade jag helst sett en Sean Connery bond i ett spel, som en liten hyllning.

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Hoppas innerligt att det blir en kvinnlig Bond som i den kommande filmen. Så att alla kränkta människor kan få grina på Internet igen.

And who are you? "Bond, Jane Bond".


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Älskar James Bond som bara fan så jag hoppas verkligen detta blir åtminstone helt okej.

Medlem

Första gången jag blir hypead för ett spel på länge. Älskade verkligen Blood Stone

Medlem

Yes! Ser fram emot ett Collectors edition på detta då dom har varit duktiga på att göra fina sådana.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Det är ju dock en kvinnlig 007, inte en kvinnlig james bond.
Själv hade jag helst sett en Sean Connery bond i ett spel, som en liten hyllning.

Kan ju vara en kvinnlig manlig James Bond?

Medlem

Förövrigt kan vi väl alla enas om att det borde finnas åtminstone ett uppdrag som utspelar sig på ett tåg i stil med orientexpressen eller transsibiriska järnvägen eller dylikt. Tåg och spioner hör ihop!

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Kan ju vara en kvinnlig manlig James Bond?

Ja månen "kan" väl vara fyrkantig, men i nya bond filmen så är kvinnan 007 och james bond finns fortfarande i världen men har hoppat av mi6.

Om man nu vill tolka manus frikyrkligt ur rövhålet får man väl göra det precis som dom som är ultra-triggered av det.

12
Skriv svar