Fortnite fintar App Store, smyger tillbaka till Ios via Geforce Now

Robot
Fortnite fintar App Store, smyger tillbaka till Ios via Geforce Now

Nästans som om konflikten skulle utspela sig i Hitman.

#fortnite, #geforce-now


Medlem
Medlem

Det är ju väldigt roligt att knäppa Apple på nästan om inte annat.

Medlem

Frågan är ju hur Nvidias relation till Apple kommer påverkas av detta. Å andra sidan så bevisar ju Apple bara ännu mer att de har stenhårt grepp på konkurrensen på deras platform om de gör något emot det, och det kommer ju inte se bra ut för dem i alla 'anti-trust' stämningar de har mot sig.

Medlem

Den här såpoperan börjar påminna en helt del om någon av alla advokatserieer från valfri streamingtjänst...

Apple: Your Honor, since we have now decided to cut our transaction fee by 50% for almost all our developers as a sign of good faith, we hereby file a motion to quash and ask that the court denies the motion...
Epic: OBJECTION!
Domaren (spelad av Eddy Izzard): Overrrrruled.
Epic: Your Honor, we kindly ask for as short recess in order to prepare a rebuttal.
Domaren: Veeery well! We shall have cake! Court adjourned until tomorrow.

Nästa dag...

Apple: It has recently come to our attention that the plaintiff has deceivingly reintroduced their banned app onto our platform by use of a third party. We ask the court to rule an injunction on grounds that...

osv osv i 8 säsonger till

Medlem

Undrar om Apple skulle sänkt till 15% under 1miljon om Epic inte hade gjort som dom gjort.

Medlem

Haha, go EPIC!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rakoon:

Undrar om Apple skulle sänkt till 15% under 1miljon om Epic inte hade gjort som dom gjort.

Troligen inte. Så på så sätt har ju Epic vunnit. Om de gjorde det här för mindre utvecklare.


signatur
Medlem

Helt övertygad att Epic förlorar mer än 30 procent i intäkter för plattformen på att flytta till en strömningstjänst dock.

Medlem

eh detta stämmer inte. Jag hittade inte fortnite på geforce now via safari, eller ska det komma sen?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Skrivet av Blessus:

eh detta stämmer inte. Jag hittade inte fortnite på geforce now via safari, eller ska det komma sen?

Står i artikeln att det planeras att komma


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Står i artikeln att det planeras att komma

såg inte det


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Skrivet av Blessus:

såg inte det

Man kan inte alltid var på topp nivå 👍


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

1
Skriv svar