Ytterligare ett spel i PUBG-universumet på gång

Robot
Ytterligare ett spel i PUBG-universumet på gång

Till PC och konsoler, men det är inte Callisto Protocol.

#callisto-protocol, #pubg


Medlem

Verkar vara svalt intresse för BR-spel här på FZ. Jag är dock supertaggad och hoppas såklart på ett PUBG2.0.

Inaktiv
Skrivet av Bobbybazooka:

Verkar vara svalt intresse för BR-spel här på FZ. Jag är dock supertaggad och hoppas såklart på ett PUBG2.0.

PUBG 2.0 känns lite osannolikt inom närmaste tiden, tror mer på att de kommer fortsätta putsa och uppdatera det de har.

Medlem

Hade varit najs med ett fightingspel i PUBG-universumet. Går också att möjligtvis ha BR-läge där.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag skulle tippa på ett survivalspel i stil med Rust, känns som att hela premissen lämpar sig för det

Medlem

kan dem bara inte fixa sitt spel först innan dem släpper nytt och alla skins eller..

Medlem

Kan inte folk bara återgå till Arma3-modden? Överlägset roligast om ni frågar mig som inte är överdriver förtjust i arkad-känslan som finns i alla andra titlar jag har provat. Inget skulle göra mig gladare än återpopulation där.


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Ok VAD är detta universum de snackar om? Har inte spelat särskilt mycket PUBG men måste ha missat en massa content om de kan skapa ett helt universum av börja här, leta vapen lägg dig ner i gräset och håll dig i outer rim och vad du än gör så bli inte girig och försök leta upp ett hus då någon väntat på xakt detta tillfälle att snipa dig efter 20 min kurragömma i buskarna men som sagt kanske missat nåt

Avstängd

Att man stoltserar att det är i PUBG-universumet är ren och skär marknadsföring. Väldigt smart tycker jag.


signatur

Jag är feministen som står upp mot rasismen.

1
Skriv svar