PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Ifrån vilken butik då?
Högsbo Göteborg
Har en polare som beställde sin SE den 7/10 på Mediamarkt, fick den i fredags. Själv har jag beställt DE den 4/10 också från Mediamarkt. Men har inte hört något ännu.. Känns ju som att det börjar närma sig iallafall!
Håller tummarna för att det kan trilla in ett mail i veckan som kommer nu! Någon mer som beställt DE från MM innan den 4/10 som har fått någon info?
Har en polare som beställde sin SE den 7/10 på Mediamarkt, fick den i fredags. Själv har jag beställt DE den 4/10 också från Mediamarkt. Men har inte hört något ännu.. Känns ju som att det börjar närma sig iallafall!
Håller tummarna för att det kan trilla in ett mail i veckan som kommer nu! Någon mer som beställt DE från MM innan den 4/10 som har fått någon info?
Beställde en DE den 27/9 från Mediamarkt. Det börjar närma sig!
Någon MM-kund som fått något matnyttigt idag?
Nix tyvärr inget nytt idag
Någon MM-kund som fått något matnyttigt idag?
Inte ett ljud :/
" Nothing is true everything is permitted"
Inte ett ljud :/
Jag hämtade mitt idag på mediamarkt Uppsala. Beställde 20/9.
Dom visste inget klockan 14 idag, absolut inget alls enligt dom.
Sen vid 17 fick jag Mail att jag kunde hämta
Jag hämtade mitt idag på mediamarkt Uppsala. Beställde 20/9.
Dom visste inget klockan 14 idag, absolut inget alls enligt dom.
Sen vid 17 fick jag Mail att jag kunde hämta
Kul o höra! Digitala eller standard?
Nån som fått någon info från Webhallen? Står att 50+ är på ingång åtminstone. Beställde en DE den 17/9 så hoppas på att kunna få hem en till denna leverans!
verkar som dessa kommit in på central lagret idag (leverans av både digital och disc version)
så de borde börja med utskick inom kort. har du hämta i butik som val bör de skickat dem idag eller imorgon till butikerna, så förhoppningsvis om du ligger inom feb-mars kanske tillomed april ordrar borde kunna få en notifiering de kommande dagarna.
verkar som dessa kommit in på central lagret idag (leverans av både digital och disc version)
så de borde börja med utskick inom kort. har du hämta i butik som val bör de skickat dem idag eller imorgon till butikerna, så förhoppningsvis om du ligger inom feb-mars kanske tillomed april ordrar borde kunna få en notifiering de kommande dagarna.
Vart nånstans kan man ta del av den här informationen på webhallens hemsida?
Vart nånstans kan man ta del av den här informationen på webhallens hemsida?
De delger ingen sådan information på deras hemsida.
Däremot så kan man göra rimliga antaganden baserad på historisk data och information ifrån deras kunder på detta och andra forum.
De hade innan 50+ inkommande konsoler av både disc version och digital version på deras weblager (central lager).
Denna är nu borta, dvs de har mottagit sändningen. Alternativt så skulle sändningen ha annulerats.
Med normal postgång så borde det vara en till två dagar innan de framkommit till affärerna.
Senast levererad disc konsol från webhallen var beställd 2020-02-15.
Jag fick information om att min order skulle täckas upp av deras januari leverans (2020-02-25)
Senast konfirmerad information ifrån webhallen om deras januari leverans skulle täcka upp ordrar tillomed en mars order enligt en annan kund på sweclockers forumet.
En polare beställde på dustin i november, men har inte hört ett jota. Är det någon annan som beställt på dustin och hört något?
från sweclockers:
"Pratade precis med Dustin. Kvinnan sa att dom får i bästa fall en leverans nu till våren. I värsta fall så blir det till sommaren..."
Ingen som hört något från Inet nyligen? Förhandsbokade en SE den 11:e juni och det har varit knäpptyst från dem sedan 20/11. Börjar snart tro att till och med webhallen hinner ikapp.
Exakt samma sak för mig, beställde från Komplett den 1a Juni, inte hört ett smack.
Fick precis meddelande att mitt PS5 DE från webhallen är på väg till mig, Yay och äntligen! 😀
Härligt! Vilket datum bokade du? ☺️
Praise the Sun! \[T]/