Supreme Commander 2 patchat

Robot
Medlem
Supreme Commander 2 patchat

* AI now starts as a random faction

Tackar för den!

/ LordDaimos

Medlem

Har helt missat att det här har släppts Kanske något att införskaffa

Medlem

När ska de fixa så att man kan spara i Skirmish då? Förstör ju spelet att man inte kan det.

Medlem

Är det något kul över huvud taget?

Tyckte demot var urtråkigt, men då gillade jag ettan också.

Medlem

Ni som har köpt det, är det värt pengarna? Demot var trist men multiplayer kanske är mer givande... speciellt nu med ranked ladder.

Inaktiv

Jag tycker MP i SC2 är värdelöst. Håller mig till 1an. Finns absolut ingen anledning att spela 2an om man har 1an. 1an är bättre på alla sätt och vis.

Medlem

Jag håller fullständigt med jonne_man. 2an är mycket sämre än 1an tyvärr. Man har tagit bort allt djup 1an hade.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Håller med, 2an blev tyvärr inte det storverk jag hoppats på. Bara en sämre, nerdummad version av ettan.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Tvåan är mycket bättre än ettan var vid release. Demon representerar inte alls spelet på något bra sätt.

Gillar man strategispel så är det definitivt värt att kolla in

Medlem

Kampanjen/demot är nog inte vad man ska kolla på för att utvärdera supcom.
Multiplayer är minst lika bra som förut, särskilt med rankade matcher!

Medlem

SupCom2 är faktiskt väldigt roligt, även om de tog bort endel som gjorde 1:an så bra så finns det andra fördelar som väger upp.
Techtrees, mer action och mycket bättre optimerat till exempel.

Man får se till att inte se det som en uppföljare utan snarare en parallel serie till SupCom, de skulle antagligen ha döpt det till Supreme General istället eller så.

I alla fall, SupCom2 är helt klart det bästa RTS:et på marknaden just nu, bara SupCom1 är bättre.

1
Skriv svar