PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Jag fick också en kod från eg idag. Men det känndes off, nästan som scam. Fel veckodag t.ex.. . Men snabbt som faen in och checka ut den. Så nu hoppas man på det bästa.
De lottade ut koder idag som ej blev använda igår. Förmodligen därför du fick en
Beställde från MM 15.04 tack vare Dex skickade till MM på messenger tidigare idag och frågade om allt fortfarande var okej med min order (var nojjig att det hade blivit nå fel) men fick en försäkran "Hej! Tack för ditt PM och STORT grattis till ditt PS5! Din order ligger inne och du bör få en leverans under nästa vecka. /André
Gick nån timme sen fick man mail från MM att dom skickade iväg ordern.
Kan tillägga att jag har fått spårning i Postnord appen och dom har även beräknat att den borde komma på tisdag (bor i Norrland)
Så är man orolig kanske ett tips är att skicka till dom på messenger?
Nu fick jag leveransbekräftelse för ordern jag fick bekräftad 15:58 igår längtar redan efter nästa vecka.
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest 3 + VR Air Bridge
En kollega tackar så mycket i förlängningen.
Han har missat samtliga utlottningar så han är bra nöjd nu.
Tackar! Det verkar som om jag fick tag i en tack vare din länk. Efter att ha väntat i månader verkar det nu som om jag lyckats knipa två maskiner på samma dag. Men ni kan vara lugna, jag kommer inte scalpa. En av maskinerna kommer min spelintresserade son få köpa för sina egna sparslantar. Hans orignal PS4:a lär brinna upp / flyga iväg vilken timme som helst. Så det var rätt nödvändigt.
Kul att tråden driver mycket nya medlemmar...
De flesta nya verkar dock enbart häcka i denna tråd. Inte sällan är diverse tiggarinlägg det enda de bidrar med.
Personen som tipsade om mediamarkt igår får en digital puss på kinden stort tack!
De flesta nya verkar dock enbart häcka i denna tråd. Inte sällan är diverse tiggarinlägg det enda de bidrar med.
Jo lite det jag ville förmedla utan att anklaga någon
Inte heller fått något mail, men fick info på messenger om att det kommer nästa vecka.
Bara hoppas detta stämmer! Så vi får våra Ps5:or 😀
Bekräftelse om leverans igår, kommer idag på posten. Perfekt lördagsnöje, tack för tipset 🥳
Jo lite det jag ville förmedla utan att anklaga någon
Jag var m.a.o. dålig på att läsa mellan raderna.
Så lite så
Verkar faktiskt vara en hel som fick tag på en via MM. Trodde inte det var så många dom sålde så det är ju kul!
Följer inte tråden slaviskt länhre då jag fick min femma innan jul, men kikar in då och då för att kolla läget.
Har MM betat av hela sin kö på beställda konsoller?
Typiskt, jag missar när MM släpper sina hela tiden. Har ni aktiverat nyheter på MM för att få info eller ni bara sitter och refreshar?
Bokade min i september på Inet men det händer inte mycket där...
Jag har nyheter aktiverade, och är klubbmedlem, men jag fick ingen notis från Mediamarkt, utan jag råkade helt enkelt snubbla in här vid rätt tillfälle Medlemmarna här är grymma på att tipsa när fler konsoler kommer in i lager.
Hej, jag är desperat för att ha en ps5. Har försökt länge nu men kan inte lyckas:(( Snälla hjälp, uppskattar alla tips! Tack på förhand.
Ett tips är att följa elkjop_gaming på insta om du inte gjort det än, norska elgiganten. Dom lottar ut precis som svenska elgiganten
Ett tips är att följa elkjop_gaming på insta om du inte gjort det än, norska elgiganten. Dom lottar ut precis som svenska elgiganten
Tack så mycket! Hur fungerar det då om man vinner? Kan jag köpa från svenska EG och funkar det också med danska elgiganten gaming? Tack:)
Tack så mycket! Hur fungerar det då om man vinner? Kan jag köpa från svenska EG och funkar det också med danska elgiganten gaming? Tack:)
Först måste du ha koll på elgiganten och elkjöp instagram stories, där släpper dom nämnligen datum för när du kan registrera dig för utlottningen. Fungerar precis likadant som svenska elgiganten men om du blir utvald och får en kod hos elkjöp måste du handla den där också, den fungerar ingen annan stans. Jag vet inte ens om danmark har en elgiganten gaming, det får du nog kolla upp.
Först måste du ha koll på elgiganten och elkjöp instagram stories, där släpper dom nämnligen datum för när du kan registrera dig för utlottningen. Fungerar precis likadant som svenska elgiganten men om du blir utvald och får en kod hos elkjöp måste du handla den där också, den fungerar ingen annan stans. Jag vet inte ens om danmark har en elgiganten gaming, det får du nog kolla upp.
Ok tack så mycket! Undrar dock fortfarande hur jag kan beställa från en norsk elgiganten till sverige😅
13st nya på Tradera idag. Skulle gissa på att det dyker upp en hel drös imorgon under dagen när MM beställningar kommer fram. Efterfrågan/tillgång borde ju mättas av lite med tanke på att både MM och Elgig skickar ut flera tusen enheter i veckan. I alla fall så att priserna sjunker någon tusenlapp.