Nya kartan till Call of Duty: Warzone läcker, och Activision är inte glada

Robot
Nya kartan till Call of Duty: Warzone läcker, och Activision är inte glada
Medlem

Jag associerar ju Warzone starkt med Modern Warfare just av den anledningen att man först behövde betala för det senare för att spela. Ska detta kanske göra spelet lättare att relatera till det nya BO-cold war?

Ge mig en ny karta istället!

Inga nya banor till vanliga multiplayer läget som ground war?....

Backloggens befriare

Varför gillar de inte att kartan är läcker?


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Eller rinner vattnet ur den? Var kanske det som är problemet? I sådana fall kan det ju såklart vara stökigt...


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Hur är warzone i dagsläget? Körde en hel del när det kom och lite i mitten av förra året men tröttnade pga för mycket fusk och campande. Blev inte många vinster under tiden jag spelade, har helt klart mer flyt i apex och pubg om man jämför.

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Varför gillar de inte att kartan är läcker?

Tja, egentligen är det ju skitsamma. Men samtidigt tror jag att dom vill kunde bygga en hype och event av det hela, som ska locka folk att vilja vara med när den nya banan släpps. Alla lanseringar sker väl med marknadsföringsteam, för att maximera det hela.

Medlem

Fy fan vad tråkigt... ville se nytt. Kartan kommer ju behöva vara samma terräng bara lite hus som flyttas runt säkert...

Medlem
Skrivet av Qrush:

Hur är warzone i dagsläget? Körde en hel del när det kom och lite i mitten av förra året men tröttnade pga för mycket fusk och campande. Blev inte många vinster under tiden jag spelade, har helt klart mer flyt i apex och pubg om man jämför.

Stäng av cross-play så slipper du fuskarna, annars e de lite mer skit med BO vapen å några sweaty skins 👎

Medlem
Skrivet av Busko:

Fy fan vad tråkigt... ville se nytt. Kartan kommer ju behöva vara samma terräng bara lite hus som flyttas runt säkert...

Ja tyvärr så tog de den lata billiga vägen istället för en helt ny karta i ny "världsdel".
Såg fram emot någon tropisk setting istället,ja vilket som förutom brungråa verdansk igen och på frickin 80s ,bara för att förlänga försäljning av Cold War antagligen bläh 👎

Medlem

Kotick vill ha en extra miljard - gör inget nytt, kopiera lite där och klistra in lite här.

Inaktiv

Nästan clickbait att kalla den ”nya kartan”. Återigen lite uppvärmda rester. Hade varit trevligt med en helt ny map men iom detta känns det ännu längre bort än tidigare.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Hur är warzone i dagsläget? Körde en hel del när det kom och lite i mitten av förra året men tröttnade pga för mycket fusk och campande. Blev inte många vinster under tiden jag spelade, har helt klart mer flyt i apex och pubg om man jämför.

Mer flyt i PUBG?

Medlem
Skrivet av Caesarsaurus:

Stäng av cross-play så slipper du fuskarna, annars e de lite mer skit med BO vapen å några sweaty skins 👎

Fuskarna finns på konsollerna med och det ökar.


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

Fuskarna finns på konsollerna med och det ökar.

Går väl inte att spela WZ utan cross-play aktiverat?

Har aldrig mött en fuskare när jag spelat Mp (Xbox only) men med cross-play MP hittar de fram

Medlem
Skrivet av Beera:

Går väl inte att spela WZ utan cross-play aktiverat?

Har aldrig mött en fuskare när jag spelat Mp (Xbox only) men med cross-play MP hittar de fram

Ingen aning faktiskt. Kör bara på pc. Att tillägga är att de spelar stor roll också vilken rank man är. Högre ranker tenderar oftare möta fler fuskare på warzone.

Förövrigt för dem som undrar hur folk fuskar på konsol, slå upp cronusmax


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av Caesarsaurus:

Stäng av cross-play så slipper du fuskarna, annars e de lite mer skit med BO vapen å några sweaty skins 👎

Lirar på pc så vet inte hur mycket det hjälper mig.

Skrivet av Byssan:

Mer flyt i PUBG?

Ja, jag får för mig att det blir fler topplaceringar där för min del.

Medlem
Skrivet av FortuN:

Fuskarna finns på konsollerna med och det ökar.

Ok ja de finns faktiskt när jag tänker efter, speciellt dessa Snipers med autoaim/autoshot , ja menar jag ser ju på killcam när jag tycker något är off men ibland får man ingen när du blivit skjuten runt 2 hörn ffs eller jumpshots från 500m pang död direkt.
Tror fan att man tröttnar när folk är villiga att spendera mer på fusk än va själva spelet kostat och det har bara blivit värre sen BO släpptes

Medlem
Skrivet av Caesarsaurus:

Ok ja de finns faktiskt när jag tänker efter, speciellt dessa Snipers med autoaim/autoshot , ja menar jag ser ju på killcam när jag tycker något är off men ibland får man ingen när du blivit skjuten runt 2 hörn ffs eller jumpshots från 500m pang död direkt.
Tror fan att man tröttnar när folk är villiga att spendera mer på fusk än va själva spelet kostat och det har bara blivit värre sen BO släpptes

https://www.youtube.com/watch?v=fT8mhtirAHQ

1
Skriv svar