Elden Ring släpps nog senast i mars 2022

Robot
Elden Ring släpps nog senast i mars 2022

Och ännu ett väldigt kort filmklipp läckt.

#e3-2021, #elden-ring, #fromsoftware


Medlem

Meh...

(ang klippet)

Moderator | Testpilot

HYPE!!!!

...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fasen, mest efterlängtade spelet i min bok sedan man fick nys om det. Dessa 6 sekunder retades ju bara, Haha.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag predictar att Elden Ring blir den största floppen genom alla tider. Hypen över ett spel som knappt existerar är galen.

Finns det inte lagar mot att skriva en nyhet om ett videoklipp och sen dela ett annat i nyheten?

Redaktör
Skrivet av SamuelSvensson:

Finns det inte lagar mot att skriva en nyhet om ett videoklipp och sen dela ett annat i nyheten?

Näpp. Men du har ju en länk till klippet i nyheten.


signatur
Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag predictar att Elden Ring blir den största floppen genom alla tider. Hypen över ett spel som knappt existerar är galen.

Jag förutspår att det här blir den mest missvisande kommentaren genom alla tider. På vilket sätt existerar det knappt? Jag tror alla som arbetar på att färdigställa spelet inte riktigt håller med dig.

Medlem

Fromsoftware gör spel för riktiga män 🙂

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Fromsoftware gör spel för riktiga män 🙂

Så är det !!

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag predictar att Elden Ring blir den största floppen genom alla tider. Hypen över ett spel som knappt existerar är galen.

Min röst går till ett speciellt rymdspel


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Gött. Då vet man man har något o se fram emot i början av nästa år också

Skrivet av Prixm:

Jag predictar att Elden Ring blir den största floppen genom alla tider. Hypen över ett spel som knappt existerar är galen.

Ja den som lever får se men FromSoftware har än så länge hållit väldigt hög nivå på sina släpp. Men klart det kan finnas risk det blir överhypat innan det släpps.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av vamp:

Jag förutspår att det här blir den mest missvisande kommentaren genom alla tider. På vilket sätt existerar det knappt? Jag tror alla som arbetar på att färdigställa spelet inte riktigt håller med dig.

Jag kan ha fel, men antar att han menar för oss spelare. Dvs att det är försvinnande lite vi spelare vet om spelet.

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Fromsoftware gör spel för riktiga män 🙂

och kvinnor...

Medlem

Ni skrev FromSoftware, utan mellanslag! Fint äre! (Överdriver självklart, bryr mig inte speciellt hehe.) Jag har en riktigt bra känsla att vi får se spelet på årets E3!

Förövrigt så har det kommit fram att det nya 6 sekunders klippet är "fake". Fake i den mening att det inte är från Elden Ring utan en persons skolprojekt någon har tagit ifrån.

https://twitter.com/EldenRingUpdate/status/138933729901244416...

"Update: The 6 second leaked Elden Ring clip from May 1st was faked apparently. It was a 3D environment piece stolen from someone's ArtStation. Reddit finally found the original artist:"

https://www.artstation.com/artwork/1ONRL

"The video is from my graduation's thesis presentation. The work is heavily inspired by From Software's Dark Souls series, as you can see the cursed and abandoned atmosphere in my level. All of the modeling, texturing and lighting work were done by me. Since this was done back in college, I had help from my instructors and friends who taught me how to do these."


signatur

The more I practice, the luckier I get.

eld
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Jag kan ha fel, men antar att han menar för oss spelare. Dvs att det är försvinnande lite vi spelare vet om spelet.

Vi vet inget om spelet, men samtidigt vet vi väldigt mycket om utvecklaren.

Det är ju där hypen ligger!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av eld:

Vi vet inget om spelet, men samtidigt vet vi väldigt mycket om utvecklaren.

Det är ju där hypen ligger!

Jag säger inte emot.

Medlem

Elden Ring kommer att bli så otroligt <3

1
Skriv svar