Hunt: Showdowns nya karta får en stämningsfull trailer

Robot
Hunt: Showdowns nya karta får en stämningsfull trailer

Jakt och uppgörelser utlovas på en plantage, i ett stenbrott och mer.

#Crytek, #Hunt-showdown


Medlem

Jävligt häftigt spel, som jag förövrigt är fullständigt värdelös i.

Jag önskar de kunde ge oss coop vs ai eller lite småkartor där man kan spela deathmatch mot polare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är generellt sett fullständigt ointreserad av detta spel men jag måste säga att det såg ju riktigt schysst ut alltså. Väldigt stämningsfull trailer indeed!

Inaktiv

Spelar det då och då. Gillar det som fan. Bästa settingen i något spel någonsin tror jag.
Men jag fattar inte hur man väljer kontrakt. Det är ju alltid på random. Jag har inte fått slåss mot nyaste bossen än pga det.

Medlem

Alltid varit lite sugen på det här liret men har tidigare läst att matchmakingen är ett skämt. Fram till Level 20 eller liknande får man möta folk inom samma levelspann d.v.s. nybörjare. Efter det matchas man med level 100+-spelare som spelat otaliga timmar.

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Alltid varit lite sugen på det här liret men har tidigare läst att matchmakingen är ett skämt. Fram till Level 20 eller liknande får man möta folk inom samma levelspann d.v.s. nybörjare. Efter det matchas man med level 100+-spelare som spelat otaliga timmar.

Tycker den är helt ok. Jag har 412 timmar i spelet men tycker inte att antalet timmar gör så mycket till eller från. Tror de går på K/D för matchmakingen ändå och inte level. Eftersom det är team-baserat är det alltid lite svårt när man spelar med polare eftersom er individuella ranking kan skilja ganska brett vilket gör att man kanske möter folk man stompar fullständigt eftersom mina team mates har lägre rank alt. att man träffar på ett tremanna team där två knappt vet hur man startar spelet medan den tredje är gudalik. Tycker du ska testa det, klart bland de roligaste eldstriderna jag haft i fps just eftersom många vapen är single shot innan man behöver ladda om vilket drar ut på striderna i flera minuter ibland eftersom ingen träffar nåt.

Medlem

Läser FZ i princip varje dag och har inte kommenterat en tråd på 5 år. Men nu kände jag att det var dags och säger bara köp. För det är ett otroligt bra spel. Har du en polare över eller två så är spelet ännu roligare. Spelet är gediget byggt, väloljat och originellt. Jag kan inte ställa The Hunt: Showdown i jämförelse med något annat jag spelat. Helt klart värt 20€ på Steam-rean!

Medlem
Skrivet av hildington:

Läser FZ i princip varje dag och har inte kommenterat en tråd på 5 år. Men nu kände jag att det var dags och säger bara köp. För det är ett otroligt bra spel. Har du en polare över eller två så är spelet ännu roligare. Spelet är gediget byggt, väloljat och originellt. Jag kan inte ställa The Hunt: Showdown i jämförelse med något annat jag spelat. Helt klart värt 20€ på Steam-rean!

Hade varit coolt om man kunde köra 2vs2 med polarna. Dvs utan att få in massa random personer.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Hade varit coolt om man kunde köra 2vs2 med polarna. Dvs utan att få in massa random personer.

Innan du köar tillsammans med en polare, så kan du välja att bocka ur checkboxen "Allow teams of three". Om det var det du tänkte på?

Medlem

Tycker definitivt man bör höra mer om detta spelet, grymt underskattat!

Medlem
Skrivet av Ankh:

Hade varit coolt om man kunde köra 2vs2 med polarna. Dvs utan att få in massa random personer.

Som skrevs innan, duos är full möjligt. Det är alltid 12 spelare per map så det blir nästan lite roligare med 6 lag istället för 4 som man får när man spelar 3. (Det är såklart möjligt att möta solo och duo-spelare när man kör tre också men om man räknar fulla lag)

Medlem
Skrivet av russinkungen:

Som skrevs innan, duos är full möjligt. Det är alltid 12 spelare per map så det blir nästan lite roligare med 6 lag istället för 4 som man får när man spelar 3. (Det är såklart möjligt att möta solo och duo-spelare när man kör tre också men om man räknar fulla lag)

Jo duo vet jag, jag har spelat det en del. Men jag föredrar att lira spel mot/med polare snarare än random personer. Hade varit kul att kunna köra lanturneringar i det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hunt: Showdown och Escape from Tarkov är dem två spelen som är lite extra för mig. Ett adrenalin som inte uppstår i något annat spel. Rekommenderas starkt.

1
Skriv svar