Crysis Remastered Trilogy har utannonserats

Robot
Crysis Remastered Trilogy har utannonserats
Inaktiv

Med tanke på vilket haveri Remastern av första Crysis ändå var, som förövrigt är det bästa spelet i trilogin, så bådar detta inte gott alls. Men man kommer förstå följa med spänning då man antingen får två ok spel eller massa memes och hån att gotta sig i.

Medlem

Vadå? Såg inte grafiken ut såhär när det släpptes?

Medlem

Saber Interactive... då lär det absolut bli EPiC exklusivt som allt annat de utvecklar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Varför gör man remaster på detta? 😅


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av dTexN:

Varför gör man remaster på detta? 😅

Man vill få in en ny generation spelare antar jag ? Ser inget fel i det, sen modern hårdvara kan göra att dom äldre spelen inte funkar lika bra idag kanske...

Gen
Medlem

Lär väl inkludera alla buggar från 1an? Har ju iofs blivit bättre men att spelet är kraftigt enkeltrådat är väl kanske inte lätt att lösa. Vet inte hur det är med resterande spel.

Körde aldrig Crysis när originalet kom och vet inte om man kommer skaffa det här. Vad jag vet så var det ju grafiken och AI'n framför allt som gjorde att Crysis stod ut när det släpptes, men även en remaster kan ju inte mäta sig med grafik från spel som Battlefield 5 och jag undrar verkligen om Ai'n är så mycket bättre än i dagens Far cry mm.

ELF
Medlem

Bakåtkompatibelt med PS5 och Xbox X/S... Hmmmm....

Hoppas de gör om och gör rätt gällande Crysis 1 remastern och konverterar det till nyaste motorn.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Spelen är bra, ingen tvekan om det, MEN, de känns gamla i hela sitt upplägg och det märker man ganska snart när man börjar spela. MP-kartorna var kul på den tiden det begav sig, men väldigt obalanserade, speciellt C3. Spela om det kommer på Gamepass.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Bara spelat trean. Det var snyggt på den tiden men helt ärligt ganska tråkigt spel. Yta utan substans.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Bara spelat trean. Det var snyggt på den tiden men helt ärligt ganska tråkigt spel. Yta utan substans.

Har bara spelat ettan och warhead. Tyckte båda var helt okej spel som var för sin tid väldigt snygga. Tvåan har jag kört 15 min på Xbox 360 hos en bekant så det räknar jag inte.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Man vill få in en ny generation spelare antar jag ? Ser inget fel i det, sen modern hårdvara kan göra att dom äldre spelen inte funkar lika bra idag kanske...

Jag fattar att man gör remaster om det är en spelserie som blivit populär vid senare titlar samt att tekniken på de första åldrats väldigt dåligt. Men crysis prickar väl inget av det 😅
Men ja kanske det, känns väldigt ljummet bara


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Saber Interactive... då lär det absolut bli EPiC exklusivt som allt annat de utvecklar.

Sabre ägs ju av embracer, så det är nog de som bestämmer i slutändan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar