En tripp genom den (lilla...?) öppna världen i Life Is Strange: True Colors

Robot
En tripp genom den (lilla...?) öppna världen i Life Is Strange: True Colors
Medlem

Bra spel helt klart. Gillar alla 3 spelen som jag lirat ut på Steam. Detta 4e spel blir även det ett köp via Steam. Det får gärna bli mera utforskning av kartan i serien.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Fullkomligen älskade Life is Strange 2. <3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

alltså vad är detta för spel, som the sims eller?

Medlem

Kommer nog köpchansa på detta då dom övriga varit bra.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

alltså vad är detta för spel, som the sims eller?

Nej, lite mer som Telltale's The Walking Dead. Man gör val som påverkar berättelsen och löser lite lättare pussel genom att kontrollera tiden. En modern variant av peka-och-klicka mer eller mindre. Har inte spelat tvåan, men gillade det första.

1
Skriv svar