Rekordår i år (igen!) för FZ Community Summer Challenge

Robot
Rekordår i år (igen!) för FZ Community Summer Challenge

Förra årets coronarekord™ kändes svårslaget, men FZ-communityt levererade.

#fz, #fz-community-summer-challenge


Medlem

"Duck Tales Alice: Madness Returns"
Har helt missat det här spelet, finns någon recension? Låter som en awesome crossover

Medlem

Men on-topic. Bra jobbat alla!

Medlem

Snyggt jobbat dom som sliter o spelar:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Var jättesugen precis innan semestern men sen fastnade jag med Snowrunner, Battlefield 5 och andra långdragna spel istället.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Allt gick bra för egen del tills jag sögs in i Sea of Thieves och fastnade där. Får göra ett bättre försök nästa år.

Medlem

Attans att jag är så frånvarande att jag glömde lägga in 2 st Ori-spel som jag klarade av i samlingstråden.
Får bryta ihop och komma igen.

Redaktör
Ponny
Skrivet av waeress:

"Duck Tales Alice: Madness Returns"
Har helt missat det här spelet, finns någon recension? Låter som en awesome crossover

Den bästa! (😬)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

första gången jag är med var kul att lira igenom lite nes lir.


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

Första gången jag var med och kul var det jäklar vad jag har spelat blev nog personligt rekord i gejming faktiskt! Tog tillfället att spela sånt jag vill klara men aldrig kommer för mig att starta i vanliga fall. Skönt att bocka av 👍 Tack för en bra utmaning var precis vad jag behövde 😊

Ambassadör
Xbox

Mycket roligt som vanligt! Hann bara med 3 spel, då jag lite oplanerat dök in i Far Cry 5 som drog ut på tiden och inte hann klart innan månaden tog slut.

Gött med rekord!


signatur

Jump in.

Medlem

Alltid kul att vara med på detta! 🙂 Ser fram emot nästa års också!

Medlem

Bidrog med 4 st spelade.

Hade riktigt kul med Control och Spiritfarer, bägge på PC. Sen körde Battlefield Bad Company 2 i SP, ingen jätte höjdare men en uns skoj var det också. Sedan vart en kortis med The Stanley Parable.

1
Skriv svar