Forza Horizon 5
Tackar för recensionen, nu är det bara att försöka fundera klart hur och vart man skall lira det. PCn står i kontoret på ett annat plan än vad vardagsrumstvn gör. Har ingen xbox. Hmm. Vill inte lira på liten pc-skärm haha.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Om 4 timmar rullar vi. Är så sjukt taggad
Fö. menar du att kartan är mindre än 4an?
Nej, den är 50% större än fyran.
Forza horizon-serien är nåt som aldrig tilltalat mig, men att se Volvo 240:in gör en direkt sugen
Men nej, är inget jag kommer skaffa. Längtar tills nästa Forza Motorsport och hoppas på att 240 finns där med!
Haha var precis vad jag tänkte också! Har aldrig varit ett fan av bilspel, men den bilden var ju helt underbar
Blev faktiskt väldigt sugen på att testa, men har inte tid då det redan finns så mycket spel!
Jätte bra skriven recension för övrigt också!
Ser ut att leva upp till hypen. Högst betyg i år för ett spel på open och meta. Nu blev jag riktigt taggad!
Får väldigt bra betyg, men inte högst i år än så länge
https://www.metacritic.com/game
Tetris ligger 1:a och just nu hamnar Forza på 6:e plats. Tetris är alltså 1:a..... Det såg nog ingen komma innan detta året!
Får väldigt bra betyg, men inte högst i år än så länge
https://www.metacritic.com/game
Tetris ligger 1:a och just nu hamnar Forza på 6:e plats. Tetris är alltså 1:a..... Det såg nog ingen komma innan detta året!
Såg det nu på meta. Jag såg bara att open skrev så på sin twitter.
Såg det nu på meta. Jag såg bara att open skrev så på sin twitter.
Man kan ju i alla fall helt klart säga att det är ett av årets bästa spel om inget annat!
Kan inte släppa att Tetris är 1:a dock. Får kanske testa det!
Nej, den är 50% större än fyran.
Den känns inte 50 % större, snarare lika stor. Svårt att jämföra rakt av, men jag testade att köra kust till kust i femman och norr-söder i fyran på de stora motorvägarna med samma bil, och det tog ungefär lika lång tid. Men det är bara en väldigt grov uppskattning, och den kanske inte stämmer alls med hur stora kartorna faktiskt är. På mindre vägar finns det hursomhelst massor att göra i FH5, och det tar tid att ta sig fram.
Om 4 timmar rullar vi. Är så sjukt taggad
Släpps det inte nästa vecka den 9:e?
Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty
Den känns inte 50 % större, snarare lika stor.
Jag läste något liknande, men att när den personen väl körde Goliath så märkte han verkligen hur stor kartan är. Nåväl, mycket är väl offroad med då utöver vägarna. Som sig bör.
Släpps imorgon för oss som har Ultimate Edition
Har man införskaffat premium add-on så får man redan köra den 5e november. Och eftersom min konsol befinner sig i Nya Zeeland (not) så kan jag köra om cirka 3h.
Man kan ju i alla fall helt klart säga att det är ett av årets bästa spel om inget annat!
Hehe inte bara det, att det är en expansion till Tetris som ligger etta på Meta. Men det är ganska skoj att spela flera på, det kan jag ge det.
Jag läste något liknande, men att när den personen väl körde Goliath så märkte han verkligen hur stor kartan är. Nåväl, mycket är väl offroad med då utöver vägarna. Som sig bör.
Släpps imorgon för oss som har Ultimate Edition
Jo, det finns vägar så det räcker. Nåt lopp (kanske var Goliath, minns inte namnet) var omkring 5 mil. Svettigt!
Förladdat och klart. Har dessutom värmt upp i fyran, spelade aldrig igenom andra expansionen. Ett av spelen jag ser fram emot mest i höst, vilket känns lite märkligt men älskade verkligen fyran.
Tetris Effect är ett av de bästa spelen de senaste åren. Skulle inte säga att det känns särskilt mycket som ett traditionellt Tetris, är ju skapat av mannen bakom bland annat Rez och Lumines. De flesta spel i den listan är ju för övrigt spel som inte släppts i år utan hittat ut på nya format eller i andra utgåvor.
Trevlig recension.
Happy racing alla xboxare
I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.
Hur stort är detta på SX? Undrar om jag har plats.
114.14GB sägs det.
Tack för en bra recension!
Då inväntar man bara den 9:e att återigen bränna runt i en Dodge Charger Volvo 240!!
Såja, fixed it!
Det är till att ha god bilsmak!
Är man uppvuxen inom raggarkulturen så blir man lite påverkad ändå!
Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!