Take-Two-vd:n tror att GTA kommer leva lika länge som James Bond

Robot
Take-Two-vd:n tror att GTA kommer leva lika länge som James Bond
Medlem

Varför inte, Gta5 kan mycket väl vara världens genom tiderna bästa spel?

Medlem

Så klart han kommer säga det om ett spel han själv tjänar pengar på.

Medlem

Så 2 GTA spel till...

Medlem
Skrivet av Chuck Pounder:

Så 2 GTA spel till...

GTA 4 Remaster och GTA5 Remaster

Medlem
Skrivet av Chuck Pounder:

Så 2 GTA spel till...

Tänk om man vetat, ca 35 år till pension. Hur många lyckas dom producera på den tiden, kanske 5 till?

Så kan man också räkna ned till man gjort sitt här i världen. 5 GTA-spel till. 😛

Medlem

Vem ska berätta för honom...?

Medlem

Tror inte att vdn har sett senaste filmen


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

inte konstigt med den takten.

Medlem

Kommer nog bli svårare och svårare att släppa ett sånt "edgy" mainstream spel bland dagens snöflingor tyvärr.

Medlem

Snackar de om det här istället för deras "nya" definitive edition?

De vet verkligen att de fuckade upp där.

Verkar vara review embargo på det också då man inte sett recension här eller för mycket negativt från stora review kanaler. Tydligen får man inte lov att reviewa konsolversionerna heller. Cyberpunk 2.0

Modern vintage gamer's video : https://www.youtube.com/watch?v=rrEwriFBEi4

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Kommer nog bli svårare och svårare att släppa ett sånt "edgy" mainstream spel bland dagens snöflingor tyvärr.

Jag tror tvärtom. Världen kommer studsa tillbaka som motpol till de här extrema "alla ska känna sig helt normala"-takterna som pågår just nu. När jag växte upp va ingen normal och alla va okej med det, tror det kommer bli så snart igen.

Avstängd
Skrivet av Kalliban:

Jag tror tvärtom. Världen kommer studsa tillbaka som motpol till de här extrema "alla ska känna sig helt normala"-takterna som pågår just nu. När jag växte upp va ingen normal och alla va okej med det, tror det kommer bli så snart igen.

Både hoppas och tror som du. Jag försöker föregå med gott exempel och uppmuntrar dessa tradiga, svaga low-lifes att kränka och göra sig roliga på min bekostnad för att visa hur ofarligt det är att skratta lite åt sig själv. Vi är alla patetiska, varenda en av oss.

Ärlighet och humor får aldrig dö, aldrig!

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Tror inte att vdn har sett senaste filmen

"I don't know if you saw it, I just saw the new Bond film, that was great."

Hjälper att läsa mer än bara rubriken.

Medlem

Den nya Bond-rullen var bedrövligt dålig. Craig var uppenbarligen trött på rollen och såg mestadels helt uttråkad ut under filmen. Och skurken var en av de klenaste i seriens 60åriga historia. Och hela grejen med DNA-målsökande robotblod var bara tramsigt och dumt. Och folk klagade på att Moonraker var för sci-fi?

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Tror inte att vdn har sett senaste filmen

Fast 59 år är rätt ok väl?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Kommer nog bli svårare och svårare att släppa ett sånt "edgy" mainstream spel bland dagens snöflingor tyvärr.

Rockstar klarade av det förr, jag tror alla deras spel fått känsliga att höja på ögonbrynen mer eller mindre.
Även 5an är ju det, men det är ingen som reagerar på samma sätt för idag är den allmänna uppfattningen att gta5 är flygande motorcyklar och roliga hattar typ.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem

Ja så länge dom fortsätter mjölka gamla GTA titlar och folk fortsätter köpa dem så är ju möjligheten stor. ಠ_ಠ

Medlem
Skrivet av Molotov:

Rockstar klarade av det förr, jag tror alla deras spel fått känsliga att höja på ögonbrynen mer eller mindre.
Även 5an är ju det, men det är ingen som reagerar på samma sätt för idag är den allmänna uppfattningen att gta5 är flygande motorcyklar och roliga hattar typ.

Väldigt mycket har förändrats sen 2013, försent för folk att gnälla på 5an nu, man måste ju följa zeitgeisten för att kunna få woke clout.

Medlem

Ja i den här takten får man väl spela GTA 7 på hemmet.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Väldigt mycket har förändrats sen 2013, försent för folk att gnälla på 5an nu, man måste ju följa zeitgeisten för att kunna få woke clout.

Jag vet inte riktigt vad du menar men inget GTA har mer eller mindre gått fri från molarpanik.
Så jag tror inte nästa gör det heller.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Lite intressant att se GTA trilogin på metacritic. Spelet är nu borta från nedladdning. Om GTA ska överleva lika länge som James Bond behöver nog Rockstar lära sig av sina misstag.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem
Skrivet av KoP:

Ja så länge dom fortsätter mjölka gamla GTA titlar och folk fortsätter köpa dem så är ju möjligheten stor. ಠ_ಠ

Vi börjar se att allt fler konsumenter blir mer och mer återhållsamma i vilka spelköp de gör. När spelbranschen gång på gång tydligt visar hur de lurar sina kunder med uppskruvade, orimliga förväntningar och totalt ofärdiga spel som givits noll kärlek då börjar fler och fler bli noga med vilket spel man lägger sina pengar på. Jag skulle till och med sticka ut hakan och säga att spelbranschen befinner sig just nu i en kris.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Tror inte att vdn har sett senaste filmen

Medan Connery -> Brosnan alla spelade samma James Bond var ju Craigs Bond en annan Bond, så när

han dör i slutet

spelar det ju ingen egentlig roll för helheten

Dessutom

fick vi ju en ”James Bond will return” i slutet, så det är ju heller inte som att de dödade franchisen,

vilket han snackar om

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag vet inte riktigt vad du menar men inget GTA har mer eller mindre gått fri från molarpanik.
Så jag tror inte nästa gör det heller.

Menar bara att moralpaniken blivit så grovt mkt värre sen senaste släppet.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Menar bara att moralpaniken blivit så grovt mkt värre sen senaste släppet.

Ännu lättare för Rockstar att provocera då


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Varför inte, Gta5 kan mycket väl vara världens genom tiderna bästa spel?

Kan inte hålla med mindre;). Nog det Gta jag personligen spelat minst av alla Gta som släppts.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ännu lättare för Rockstar att provocera då

Haha jo nu när du säger det så hade det ju varit grymt om dom valde att driva om det hela, south park känns ju som praktexempel att det faktiskt går 😂

Medlem

Vet inte om jag tror det. Iallafall inte hålla samma kvalite som tidigare eftersom bröderna som fixade storyn har lämnat? Tror iaf ena har lämnat. Sen hjälper det inte att företaget är girigt som i helvete bara. Plus inget nytt GTA på flera år

1
Skriv svar